2013. április 7., vasárnap

I need You - 10 rész

Helló :) Oké, késtem... Péntekre ígértem, de csak most tudtam hozni :) Egyébként nagyon de nagyon örülök a 2 díjnak :) KÖSZÖNÖM :) És még valami !! Nyitok hamarosan egy új blogot.. Nem, ezt nem hagyom abba.. Amúgy a blog Louis-ról és Niall unokahúgáról fog szólni...

Jó olvasást :)

xxEvön

--------------------------------------------------------------------------------


  /Niall/

Fogalmam sincs, hogy-hogy mondjam el neki... mi van akkor ha kiröhög? Ááá megőrülök.. mit tegyek? Már nem bírom tovább... Megfogta a kezemet.. és.. és.. ez olyan varázslatos volt... Oké, nézzetek csak hülyének !!
-Liam, félek neki elmondani-suttogtam, mivel Harry csak 1 méterre volt tőlünk.
-Csak valld be. Vagy megért, vagy nem. 50% esély-mosolygott biztatóan. Liam egy remek barát.Mindig mellettem van, olyan mintha a testvérem lenne... vajon Harry és Louis kapcsolata is ilyen volt? Túl sok kérdés van a fejemben...
-Khm... engem nem avatnátok be?-karolt át minket Hazza. Ó te jó ég! Elájulok..
-Nem érdekes...vagyis.. Niall?-fordult felém Liam, de én heves fejrázásba kezdtem.
-Oké.. nem tudom mi van... de felteszek egy nagyon hülye kérdést. Tudnátok pasiként szeretni?-sokkolt. Elmondjam?, vagy ne?...
-Niall?-bökött oldalba Liam.
-Nem tudom, én még nem gondoltam erre..-túrtam bele a hajamba. Napi hazugság, KIPIPÁLVA!!
-Ja. Persze.-bólintott Liam
-Oké, nem is erőltetem...-nevetett fel édesen. 
Liam és Harry előre siettek, mert valami halaszthatatlan dolguk akadt...na persze..
-Hé Horan!-lépett hozzám Louis. Na már csak ez hiányzott...
-Mi a faszt akarsz?-rivalltam rá.
-Ez elég merész húzás, azzal szemben, aki első óta felken a falra-nevetett fel gúnyosan és megszorította a karomat.
-Nem félek
-Tudom a kis titkod..
-Mi bajod? Melyiket?-néztem rá értetlenül, pedig legbelül tudtam mire gondol.
-Horan, akadj le Harry-ről...különben..-ezt fenyegetésnek szánta ?
-Különben?...
-Csak szállj le róla-lökött arrébb, majd felsietett az öltözőbe. Ha azt hiszi, hogy megfutamodok..akkor téved..
Felmentem az öltözőbe, ahol már mindenki szinte át volt öltözve. Volt még egy-két srác aki gatyában rohangált. Egyik fiú felsőteste sem hozott lázba, kivéve egyet. Az Ő felsőteste. Ott állt egy száll alsógatyában, és éppen összeröhögött Liam-el és... és.. Tomlinson-al(????). Mi a francot keres ott ?
-Liam ?
-Nem lényeges Niall. Minden oké-veregetett hátba.
Átöltöztünk és kimentünk focizni.
-Liam az egyik kapitány. A másik Louis. Mindenkinek megfelel? -nézett körbe a tanár. Élet vagy halál? Ha Harry Louis-hoz kerül akkor számomra az halál, ha viszont Liam-hez az maga az élet.
-Harry-szólította Liam, mire örömömben felugrottam. Az osztálytársaim szinte egy emberként fordultak felém. Ááá nem néztek dilisnek...
-Zayn-Louis-nak nem maradt nagy választási lehetősége. Természetesen Liam engem választott, így Harry-vel egy csapatban voltam.

/Harry/

Utálok focizni, mindig is utáltam. De ha egyszer a legjobb barátom szeretet, akkor nekem is muszáj volt. Louis mindennél jobban szereti a focit, én meg Őt szerettem.
-Harry, passz!-kiabált Niall. Oda rúgtam neki a labdát, már épen belőtte volna, amikor Louis ki gáncsolta. Mindenki döbbenten nézte a jelenetet. Niall meg csak ült a pálya közepén és fogta a vérző sebét. Na meg rohadt csúnyákat kiabált, de azt nem írom le..
Liam-el gyorsan oda siettünk.
-Fáj, a rohadt életbe-ordította. Liam levette Nial kezét a sebéről és megnézte. Arcán a döbbenetet az ijedtség váltotta föl.
-Nagyon vérzik neki-sziszegte-El kéne állítani.. 
-Levettem a pólómat és Niall sebéhez nyomtam, egy kicsit felszisszent, de hagyta.
-Vigyük, be a dokihoz-tanácsolta Liam.
-Oké, de előtte megölöm Tomlinson-t!-állt fel hirtelen, de vissza is esett. 
-Nőj már föl Horan, csak egy pici seb-röhögött Louis. Már megint köcsög lett! Bár tudnám mi a baja...
-Nem neked nyílt szét a lábad-horkantam fel és felsegítettem Niall-t. Nagy nehezen belekapaszkodott Liam-be és belém.
-Niall karolj már át-szóltam rá, mert csak épp, hogy hozzám ért, és teljes súlyával Liam-re nehezedett.
Felemeltem a karját és a derekamra helyeztem.
-Kösz-mosolyodott el.
Amire beértünk Niall rákvörös lett. Hogy mi okozta ? Gőzöm nincs... Lehet, hogy én? 
Ez a helyzet egyre furcsább lesz...

Rohadt szexik....

4 megjegyzés:

  1. http://loveunderworldwithharrystyles.blogspot.hu/2013/04/2dijam.html <---Egy kis meglepetés! Am nagyon jó lett!

    VálaszTörlés
  2. *-* NAGYIN JÓÓÓÓ folytasd *-* <3

    VálaszTörlés
  3. Whoaaa! Micsoda izgalmak :) <3
    Pls majd tedd ki az új blogod! :)

    VálaszTörlés