2013. május 12., vasárnap

I need You - 13 rész

Hello :) Ijj, hogy én mennyire sajnálom ezt a hosszú késést, de év végi hajtás van.. és valljuk be elég szarul állok.. Mindennap halálra tanulom magamat, és ha nem tanulok akkor a barátaimmal vagyok. Furcsa, de ahogy itt az év vége, összeszoktunk az osztállyal. Tegnap egy csodás napot töltöttünk együtt.. Fürdés, focizás, röpizés.. hülyülés.. Kár, hogy csak így a végére kedveltük meg egymást igazán. Borzalmas, hogy 8 év együtt töltött idő után elválunk.. Nagyon fognak hiányozni, de amíg itt vannak addig kiélvezzük az időt :)

Ez a rész...hát nem is tudom.. :)

xxEvön
Jó olvasást!
Puszii *.*

------------------------------------------------------------------------




/Harry/

-Sziasztok-köszöntem a srácoknak ahogy kiléptem a kapun. Az tavaszi szellő kellemesen hűsítette az arcomat. 
-Szia-köszöntek egyszerre-Harry beszélnünk kéne..-Niall arca meggyötört volt. Tudtam miért, attól a csóktól... Én is összezavarodtam, de egyet le tudtam magamban tisztázni. Nem szeretem Niatt-t, csak barátként..
-Liam magunkra hagynál?-néztem az előbb említett fiúra, aki csak közelebb húzódott Niall-hez. Liam mindig is úgy védte a szőkeséget, mintha a kisöccse lenne.
-Tudok mindent, szóval felesleges lenne elmennem-Niall csak egy pillantást vetett Liam-re, aki bólintott-Oké, már itt sem vagyok. Találkozunk a suliban.
-Tudod Harry, gondolkoztam. Elég sok minden van amit meg kéne beszélnünk...-Niall hezitált egy kicsit. Nem tudta, hogy hogyan kezdhetne bele, én sem tudtam...
-Túl kell esnünk rajta... Most vagy soha
-Kimondom Harry, nem húzom tovább-vett egy nagy levegőt, és kimondta. Azt hittem, hogy ott helyben ájulok el..
-Tessék?-kérdeztem vissza, mintha nem hallottam volna előbb is.
-Szeretlek Harry, az első pillanattól-ismételte meg magát Niall. Bármennyire is megijesztett a tudat, hogy Niall meleg és ráadásul engem szeret, valahol legbelül sejtettem. Az egész hozzám való viszonyulása..
-De..de hogyan?-dadogtam össze-vissza- Én állandóan bántottalak..
-Nem számít Harry! Sose fájt.. Csak egy valami.., hogy te Louis-al voltál-láttam rajta, hogy tényleg zavarta, de én akkor még csak egy nyominak tartottam.. nem volt Ő senki a szememben..
-Niall, én nem tudom, hogy mit mondjak...-ráztam meg tanácstalanul a fejemet-Egy valami még mindig zavar... mi volt az a dolog a kosárpályán?
-Megláttalak, és egyedül voltál, ez önbizalommal töltött föl.. most vagy soha alapon elindultam hozzád, de beparáztam.. és ilyenkor hajlamos vagyok a bunkóságra-sütötte le a szemét.
-Nem voltál annyira rossz-nevettem el magam és vártam, hogy Niall befejezze a mondandóját.
-Liam az elejétől tudott mindent, és hát meg akarta ismerni azt a személyt aki rabul ejtett-zavarában a pulcsija ujját kezdte gyűrögetni, tudtam, hogy nem olyan szívesen mesél erről az egészről..
-De újra jött Louis... és hát már vele volt Zayn, és láttam, hogy ez téged zavar... aztán Zayn bántott. Féltettelek..
-Köszönöm Niall-öleltem meg-Bár ne bántottalak volna annyit, tudod te egy nagyszerű barát vagy!
-Tudod mi a legrosszabb?-húzta föl a szemöldökét-Hogy te Louis-t szereted!
Bármennyire is tagadni akartam, nem ment... még magam sem tudom, hogy mit érzek iránta..de, hogy nem barátságot az biztos!
-Louis meg tudja, hogy szeretlek-folytatta Niall-És szeretné ha békén hagynálak, de ha te mellettem vagy csak akkor vagyok nyugodt .
-Azt vettem észre-nevettem fel, és vissza gondoltam a matek órákra..-Tudod Niall, az, hogy titeket megismertelek az életem egyik legjobb dolga. Ha veletek vagyok, mindig jó kedvem van, rég voltam ilyen. De azért hiányzik Louis.. nem a rossz dolgokra gondolok, hanem egyszerűen a társaságára..Együtt nőttünk föl, nem tudok tőle elszakadni, ahogy most már tőletek sem-mosolyogtam Niall-re, de Ő nem viszonozta..
-Louis soha nem lesz jó fiú. Neked meg nem szabad vissza esned, és nem is engedném-Niall eléggé határozottnak tűnt, és ez egy kicsit megrémített.
-Nem is akarok Niall, de Louis nélkül csak egy fél vagyok-komolyan gondoltam minden egyes szavamat..Louis az én másik felem, ami most hiányzik...
-Niall ha neked megfelel a barátságunk..
-Többek úgy se lehetünk-szakított félbe-Szóval megfelel, barátom-nyújtotta kezét kézfogás gyaránt, de én egy könnyed mozdulattal megragadtam és magamhoz szorítottam.
-Köszönöm Niall-suttogtam..

A beszélgetésünk egy kicsit hosszúra sikeredett, így eléggé késésben voltunk. Liam átfagyva várt minket a kapuban.
-Jöhetne már a jó idő-mormogott Liam az orra alatt. esküszöm néha olyan mint egy medve..
-Hamarosan az is eljő...-feleletem mosolyogva. Figyeltem ahogy Louis belép az ajtón, de még utoljára vetett rám egy pillantást..
A Tavasz változást hoz.. érzem..                      

        

18 megjegyzés:

  1. Gondoltam hogy valami hasonló lesz most már :)
    Jó lett, várom a kövit

    VálaszTörlés
  2. Dejólett*w* Jövő héten lesz kövi?:D

    VálaszTörlés
  3. Jó lett várom a folytatást :33 <3

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szupi lett!! Várom a kövit!!! :) <3
    Kacca

    VálaszTörlés
  5. nagyon jó lett :) hamar kövit !

    VálaszTörlés
  6. Jajj,de...:) Kis cukik :3
    Na, hogy addig se unatkozzak, most az egészet újraolvasom <3

    VálaszTörlés
  7. Istenem ,hogy én mennyire imádom ezt a blogot*------* Egy picit-nagyon a Niall vallomáson,majd Harry Lou-val való hiányán is:/ <3

    VálaszTörlés
  8. nagyon jó lett imádom ahogy írsz : )mikor lesz kövi?
    Bogiii*-*

    VálaszTörlés
  9. Uhh de jó lett gyorsan kövit! :D

    VálaszTörlés