2013. február 14., csütörtök

I need You - 1 rész

Sziasztok ! Meghoztam az 1 részt :) Remélem tetszik... ha igen kérlek komizz :)
És....
BOLDOG VALENTIN NAPOT !!!

--------------------------------------------------------------------------

/Louis/

-Ne sürgess már Harry-szóltam rá az előbb említett fiúra aki épp halálra akart fagyni
-De már két órája baszakodsz azzal az egy kibaszott ajtóval-kiabált rám.
-Kész is-tártam ki az ajtót- Na nyuszifül jössz?-húzogattam a szemöldökömet, de ő csak megrázta a fejét jelezve, hogy inkább kinn marad ...eddig meg akart fagyni nem ? -Oké, majd akkor én. Basszus hol a lámpa? - amikor végre nagy nehezen megtaláltam a kapcsolót és felkapcsoltam..azt hittem ott kapok helyben szívrohamot. 
A kidolgozott tételeket akartuk ellopni, mivel tanulni úgy sem fogunk..de meg bukni sem akarunk..ki akarna 
?
-Mr. Tomlinson-sóhajtott fel a diri- Már megint maga?
-Én is örülök, hogy látom-mosolyogtam és előhúztam egy cigit a zsebemből- Kér egyet maga is ?
-Tomlinson!- kiabált rám és az épphogy meggyújtott cigimet a földre dobta és eltaposta- Styles látom magát, nem kell elbújnia ...
-Üdv Igazgató Úr ! Hogy van?- terült el egy hatalmas mosoly Hazza arcán, amikor kilépett az ajtó mögül
-Most, hogy már látlak titeket, előre félek az évtől.
-Oké, én nem cseverészni jöttem-löktem arrébb Harry-t és az iratos szekrényhez sétáltam ahol a tételeket tartották.
-Hol vannak a tételek?-kérdeztem meglepetten amikor kinyitottam a szekrényt és a papírok nem voltak ott.
-Bomba biztos helyen Tomlinson-nevetett fel gúnyosan-olyan helyen ahol ti nem találjátok meg... szóval idén kénytelenek vagytok tanulni
-Nahát idén volt esze a diribá-nak -nevetett Harry és a zsebembe nyúlt egy cigiért. A diri képes volt végignézni ahogy Harry szép lassan el szívja a cigijét.
-Javíthatatlanok vagytok ! Mi lesz ha jön a 'Fekete Sátán' - sóhajtott újra és leült az asztalra. Azt hittem rosszul hallok amikor azt mondta 'Fekete Sátán'. London egyik legrosszabb bűnözője, de csak utánunk . :)
-Hát diribá pokol lesz az élete-rántottam egyet a vállamon és kisétáltam. - Na dobj meg egy cigivel, mert az enyémet elszívtad-bökdöstem Harry orra alá az üres cigis dobozt .

*
Már az óra felénél tartottunk amikor hirtelen kivágódott az ajtó és belépett rajta Ő.. a 'Fekete Sátán'.
Haja tökéletesen állt és fekete bőrdzsekije na meg fekete feszes csőnadrágja még vonzóbbá tette. Mit sem foglalkozva a tanár ijedt arcával egyenesen hátra sétált, pont felénk.
-Larry-húzott egy mosolyt vagy inkább vicsorítást a képére. Hátranézett a tanárra (aki még mindig ijedt arcot vágott) és leült a mellettünk lévő padba.
Az óra hátralévő részében csak őt tudtam bámulni de nagy sajnálatomra megszólalt a csengő. Természetesen mindenki kirohant mielőtt egy rossz szót is szólhattunk volna hozzájuk, így csak hárman maradtunk bent a teremben.
-Zayn vagyok-nyújtott kezet amit persze rögtön elfogadtam.
-Louis ő meg Harry-mutattam a göndörkére aki a telefonját babrálta.
-Szóóval...te vagy a főnök, remek! Ha nem gond mostantól veletek lógok-jól hallottam ? velünk akar lógni? Istenem egy sex isten akar felünk lógni...(ujjongtam magamban)
-Haz?-néztem barátomra aki csak egy vállrántással jelezte, hogy benne van.
-Mit szoktatok csinálni ?-kérdezte érdeklődve Zayn 
-Ami jön.... spontán csinálunk dolgokat... nem tervezünk előre. -válaszoltam és elültem a pad tetejére
-Akkor itt az ideje a változásnak, szóval gyertek-már majdnem kiment amikor Harry utána szólt.
-Nem szokásunk lógni az első nap. Tudod nekünk van egy megszokásunk... első nap az újoncokat csesztessük
-De ma nem fogjátok, amúgy is ...téged meg ki kérdezett?-förmedt rá Zayn és kirohant
-Harry ez meg mi volt ?-kérdeztem tőle
-Ne engem kérdezz őt-mutatott az ajtó irányába
-Haz kérlek, térj már észhez.. Ő a 'Fekete Sátán'.. és velünk van! Nehogy begyöpösődj már-rivalltam rá mire ő közelebb lépett.
-Na és ? Én meg Harry Styles vagyok..sokkal különb mint Ő. És különben is, mi egy csapat vagyunk, Ő kívülálló. Mióta szól bele egy kívülálló a dolgainkba ?-szinte már ordibálta az arcomba
-Hozzánk tartozik-motyogtam az orrom alatt.
-Akkor tudod mit ? Én hagylak titeket... mostantól nincs többé Larry ! Max Zouis.. nem hittem volna, hogy 'dobni' fogsz miatta, egy fellángolás miatt !-vágta hozzám a valós és fájdalmas szavakat.
Tudtam, hogy igaza van, tudtam, hogy fáj neki de jelen pillanatban nem érdekelt, csak Zayn-nel akartam lenni. Ezért egyszerűen ott hagytam Harry-t. 

Hát srácok ez volt az első fejezet ... tudom annyira nem izgalmas... de szerintem megteszi :)
Ha tetszett kérlek komizz és iratkozz fel olvasónak :)
xxEvön






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése