2013. február 17., vasárnap

I need You - 2 rész

Sziasztok :) Hát meghoztam az újabb részt, remélem tetszik :)
Jó olvasást!
Ó! És még valami... ha tetszik kérlek komizzatok :)
xxEvön

------------------------------------------------------------------------

/Harry/

Már hetek teltek el az iskola kezdés óta, és hát Louis Zayn-el van...engem nagy ívben leszar. Nem vagyok féltékeny, csak rosszul esik, hogy elhanyagol egy olyan valakiért akit nem is ismer. Nem élte át vele a balhékat és akkor sem volt vele amikor rájött a 'másságára' ...és még is engem hanyagol.

-Szia Hazza-ugrott a nyakamba Louis-Hiányzol, mi van veled ?
-Mi lenne ? Te eldöntötted, hogy Zayn-t akarod, engem dobtál-válaszoltam és elindultam a terem felé..de ő nem hagyott és jött utánam.
-De én Zayn-t máshogy akarom. Mást jelent nekem. Te viszont a legjobb barátom vagy, és egyben a testvérem-már majdnem beléptem a terembe amikor el állta az utamat.
-Louis had menjek be-löktem arrébb a kezét de Ő még mindig nem mozdult.
-Harry, sokat jelentesz nekem..tudod, hogy szeretlek 
-Jó vicc Louis, most már elengedhetsz-horkantam fel gúnyosan és beléptem a terembe. Amióta nem vagyok Louis közelében sok minden megváltozott. Anyám szerint jó irányba, de nekem az ellenkezőjének tűnik. Jobbak a tanulmányi eredményeim, a cigiről is már majdnem leszoktam, és már a rendőrségi látogatásokról is leszoktam.
Be kell vallanom, hogy nagyon hiányzik Louis! De Zayn.. utálom ! Már a puszta jelenléte irritál, de ha Louis őt szeretné..legyen. Sajnos már nem létezik Larry...csak Louis és Harry...
-Mr. Styles, maga már megint hol jár?- csapott az asztalra Mr. Walker
-Semmi köze sincs hozzá. Ne várja, hogy figyeljek, örüljön, hogy legalább kész a leckém-förmedtem rá és elő halásztam a táskámból a fülhallgatómat.
-Mire készül?- nézett rám idegesen Walker
-Amire már rég kellett volna. Aludnom gy jó zene társaságában- bekapcsoltam a kedvenc számomat és bedugtam a fülembe. Nyugodt szívvel néztem végig amint a tanár hátra sétált és megállt az asztalom előtt. Kivettem a fülemből és a tanárra néztem.
-Segíthetek valamiben?
-Mr. Styles, ez óra, nem holmiféle diszkó-csapott már megint az asztalra Walker. Ennek a csapkodása a mindene ?
-Na látja, itt a hiba ! Inkább buliban kéne lennem, mint itt-felálltam és összeszedtem a cuccaimat.
-Most meg hova készül?-tárta szét csodálkozva a kezeit.
-Hát este buliba megyek. Készülődnöm kell-dobtam hátra a hajamat mint azok a pláza picsák, erre mindenki felnevetett.
Az igazgató szívesen beszélne magával-ráncolta össze az így is félelmetesen ráncos homlokát. Olyan mint azok a cuki kis ráncos kutyák..tudjátok melyikre gondolok, nem?
-Adja át neki üdvözletemet, na viszlát-csaptam be magam után az ajtót, és haza indultam.

/Louis/

Meglepett Harry viselkedése, de én tettem ilyenné, én tanítottam meg lazítani. Talán túlzásba vittem...
-Hé Zayn, minden oké?-böktem oldalba az előbb említett fiút aki feltűnően elmerengett.
-Ja. Csak azon gondolkoztam, hogy ez a Harry, nem is olyan nyuszi
-Tudom-bólintottam- De ha nyuszi lenne én akkor is szeretném
-De ő nem viszonozza, igaz ?-simított végig a combomon Zayn. Zayn tudja, hogy én 'más' vagyok..mivel Ő is 'más'
-De őt sose szerettem úgy-söpörtem le Zayn kezét a combomról. Most már rájöttem. Harry-nek igaza volt... amit Zayn iránt érzek az csak egy fellángolás.

*

Na ma mit csináljunk ?-kérdezte Zayn miközben a suli udvarán sétálgattunk.- Elmehetnénk az áruházba "vásárolgatni" vagy csak szimplán szerzünk egy kis anyagot-mondogatta Zayn a rosszabbnál rosszabb ötleteket. Pár hete még talán jónak sőt szupernek tűntek.. de Harry nélkül már egyik sem az.
-Vagy, elmegyünk a kosárpályára?
-Louis, oda mi minek mennénk ? Ha csak nem akarod felgyújtani a...-nem vártam meg míg befejezi.
-Vagy... csak kosarazunk egy kicsit- most először sikerült elérnem Zayn-nél, hogy bosszúsan nézzen rám.
-Jó !-mormolta el és már indult is ki a kapun. Miért van egy olyan érzésem, hogy ebből nem fog jó kisülni ?


Ha tetszett komiizatok bátran :) Nem harapok :D
xxEvön

9 megjegyzés:

  1. Mekkora buzik!! Nagyon jó. siess a kövivel.. xx

    VálaszTörlés
  2. undorító hogy őket leíród buziknak éld ki magad máson és ne alázd meg őket ezzel
    na puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Édes.. Kicsi Panna.. Szar egy képzelő erőd lehet ,hogy nem érted a lényegét. Itt nem az a fontos ,hogy buzik-e vagy nem. Hanem ,hogy menyire kötik őket össze a szívük. Ha meg nem tetszik akkor minek olvasod? Takarodj el azt cső. Amúgy is most nagyon be oltottad az írót.. Kíváncsi lennék a történetedre. Nekem is van sztorim. De ha ilyen a képzelő erőd biztosan nem körözöl le ENGEM! Csak ennyi lenne. Ölel. #Evelyn

      Törlés
    2. Panna! Ha nem tetszik akkor nem kell olvasni ... nem értelek .... na mind1

      Törlés
    3. igaza van nem buzik te csak ne szólj bele Panna szerintem te nem érted.. hány éves vagy ? szerintem nálam nem több nem ez nem kicsiknek való már ne haragudj de attól még nem lesznek buzik mert egy blogba van le írva ha nem tudnád sok larry's blog van és olvastam is őket... szerintem te csak fogd be a kicsi szádat jobban jársz ;) Directioneer.. te epsid ügyi vagy végre valaki hozott egy ilyen blogot is I-M-Á-D-O-M :D <3 <3 <3 gyorsan kövit :))

      Törlés
  3. Nekem nagyon tetszik :) Panna Balogh húzz a jó édes anyádba ;) Ha nem tetszik takarodj el !! Akinek tetszik az úgy is marad :)

    Soook Puszi xx

    VálaszTörlés
  4. Egyszerűen IMÁDOM!!! :)
    Pannika meg elmehet a sunyiba!!! Ne foglalkozz az ilyenekkel!!
    Hozzad hamar a kövit!!!!
    Amúgy itt van az első blogom ami Ziall-ről (Zayn+Niall) szól!! Kérlek olvasátok el ha érdekel és komizzatok!!!:
    http://ihatethatiloveyou-ziall.blogspot.hu

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jóóóó...Panna....Na megszólalt a "Directioner"...
    Siess kövivel és ne törődj a többivel :))(rímelt) Ász vagyok :DD Siesss <33

    VálaszTörlés
  6. Én nem hiszek Larry-ben ez ez kurva jó :33

    VálaszTörlés