2013. február 25., hétfő

I need You - 3 rész

Úristeeen !!! El sem hiszem, hogy tetszik nektek a történet ... nagyon sokat jelent ! Köszöönöm :))
Hát ez egy kicsit össze lett csapva, de mentségemre szóljon szóbelire kell tanulnom...

xxEvön

---------------------------------------------------------------------------------

/Harry/

Mikor haza értem egy nagy bökkenővel találtam szembe magamat... anya otthon volt, elfelejtettem, hogy délutános. Eléggé ledöbbent arcot vágott amikor meglátott az ajtóban, de szerencsére be tudtam neki adni, hogy rosszul lettem. Mivel csak késő este jön haza, így gondoltam lenézek a kosárpályára..úgy is rég jártam már ott.
Mikor leértem a pályára a helyi iskolák játszottak.
-Hé arrébb vinnéd a hajadat? Nem látok semmit-bökdösött meg egy szőke srác, de ha jobban megnézem ..akkor Ő Niall Horan. Általános óta szekáljuk.
-Nocsak nocsak..Niall Horan-csóváltam a fejemet -Szereted a kosarat?.
-Hát szeretném ha látnék a fejeden lévő szénaboglyától -nevetett, szinte majd megfulladt.
-Nem tetszik a hajam?-meredtem rá hatalmas szemekkel, mire abba hagyta a nevetést.
-Nekem igen!-jött oda egy mosolygós barna hajú fiú, akit még életemben nem láttam.
-Ki vagy te?-fontam össze a mellkasomon a kezemet.
-Liam Payne vagyok. Új fiú-mosolygott még mindig ami már kezdett egy kicsit irritálni-Te pedig Harry Styles
-Ja. Te Niall barátja vagy?-néztem a szőke fiúra aki épp gumicukrot halászott elő a zsebéből.
-Igen, Ő az én barátom..szóval hagyd békén Styles-hangsúlyozta ki az ÉN szócskát
-Hm..de kinyílt a szád, csak ne hogy 'véletlen' össze varjam-ragadtam meg a pólójánál fogva mire Ő elejtette a gumicukrokat.
-Hé, a kajám ! Na most ezért megfizetsz' -kiabált rám és elkezdte bökdösni a mellkasomat.
-Nyugi srácok-választott szét minket Liam-Ha vége van a meccsnek kosarazhatnánk.
-Én vele ?-néztem undorodva Niall-re.
-Ha nem tetszik akkor húzz el.-bökdösött már megint, asszem' ennek meg ez a mániája.
-Ne, kérlek ne menj el-fogta meg a kezemet Liam. Héé!! Ez turkál a privát szférámban!!!
-Oké, csak engedd el a kezemet-húztam el az előbb említett testrészemet.
Miután a kosár meccs lezajlott, beálltunk kosarazni. Én Liam-el voltam, mivel Niall jobb kosaras kettőnknél mint az kiderült.

/Louis/

Mikor Zayn-el leértünk a pályára azt hittem rosszul leszek. Harry ott volt, de nem egyedül.. a nyomi Niall-el és egy ismeretlen sráccal.
és ahogy látom eléggé rá vannak kattanva az én Hazzam-ra ...nem!! Tőlem senki nem veheti el!! Főleg nem a nyomik !
Megbökdöstem Zayn-t, hogy nézzen oda, mire Ő elindult a srácok felé.
-Hé, kinek van egy cigije?-vette ki Zayn Liam kezéből a labdát.
-Nekem, de neked soha NEM fogok adni-válaszolt Haz és kiütötte a feketeség kezéből a labdát. Persze rám még nem is nézett.
-Styles! Fogd be a pofád és dobj egy cigit-kezdte lökdösni Zayn.
-Engem ne lökdöss te rohadt köcsög !-lökött vissza Harry, mire Zayn bevert neki egyet és Haz a földre esett.
-Hagyd őt békén Zayn!-ütötte hátba Niall.
-Beszóltál?-Zayn már majdnem neki ment Niall-nek is de az új fiú eléje állt.
-Ne érj hozzá egy újjal sem!
-Miért mi lesz ? -kérdezte flegma fejjel Zayn.
-Liam, Ő egy tuskó... semmit sem ér-állt fel Harry, de vissza is esett. Túlságosan is vérzett az orra.
-Gyere Louis, ezek nyámnyila pöcsök-háborodott fel Zayn és kilyukasztotta a kosárlabdát.

-Harry, beszélhetnénk?-toltam az orra alá a zsebkendőt.
-Nem akarok. Túl messzire mentél! Legjobb barátok voltunk...de már haverok sem vagyunk-kiabálta az arcomba aztán elment.

Teljes mértékben igaza volt, nem álltam ki mellette és hagytam, hogy Zayn bántsa...
És most Niall-el és Liam-el van, ráadásul kijelentette, hogy már nem vagyunk barátok.
Elkövettem egy hatalmas hibát!! Nekem Ő sokkal többet jelent mint Zayn... és rohadt féltékeny vagyok arra a két lúzerre. Én vagyok Hazza barátja, és nem hagyom, hogy elvegyék tőlem. Azt akarom, hogy újra Larry legyünk, és ne csak Harry és Louis....



9 megjegyzés:

  1. Szerlmes vagyok....a blogodba :DDD Nagyon tetszett..írj gyorsan mert megverleeek :DDD amúgy meg benézhetnél hozzám: én Zarryt írok..azaz az is van benne,de az alap történet Niallról és lányról szól az utolsó 5-6 részben született Zarrym és most az is van benn :DD http://szerelemesteigrisek.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szóóóval szerelmes ? oO xd benézek hozzád :)) Köszönöm.. <3

      Törlés
  2. Wáááááááááááááááááááááááá!!!!!! <3
    Bocsi,de ennél értelmesebben nem tudom kifejezni magam. :D
    Nagyon jó! Nem összecsapott,örülök,hogy tanulás közben is tudsz írni. :))
    Amúgy szorítok!!! Ügyes légy! ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Wííí <3 ennél értelmesebb nekem sem jön ki :DD Mondjuk ez egy kicsit fontosabb mint a tanulás... de azért szóbeli is fontos... Köszi :))

      Törlés
  3. Imádom :D annyira jóóóó :D hiányzik Larry :( gyorsan hozd a részt.. mert ha nem meg eszlek :DD <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is hiányzik Larry :) sietek a részekkel :)) Majd szerdán lesz új :D <3

      Törlés
  4. Tiszta szánalom hogy eddig nem írtam...De mostantól írni fogok mindig ^.^ .....de fel nézhetnél az enyémre is :) ha nem teher majd nézd meg...előre is kösszi :) http://iloveyouharryandlouis.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  5. huhh basszus*-* Nagyon imádom :ppp Hamar hozz kövit*-* imádom a LArry történeteket:33

    VálaszTörlés