2013. március 1., péntek

I need You - 4 rész

Sziiiiasztok !! Bocsánat a késésért de szétvágtam az ujjamat és nem tudtam írni ... na de valahogy össze hoztam :) Különösebb hozzá fűzni valóm nincs a fejezethez szóval jó olvasást :) !
xx Evön

----------------------------------------------------------------------------------

/Harry/

El sem hiszem, hogy Niall és Liam kiálltak mellettem...Louis meg csak nézte amíg Zayn pépé ver. A srácok igaz barátoknak tűnnek, még akkor is ha csak 20 perce ismertem őket, kiálltak mellettem ez a lényeg.

-Szia Harry-ölelt meg Liam. Igen náluk mostanában ez a szokás.
-Szia, de hol van Niall?-néztem körbe a barátomat keresve.
-Itt vagyok bongyorka-túrt a hajamba a szőke. Amióta kiálltunk egymás mellett eléggé jó barátok lettünk.
-Hiányoztam?
-Te mindig!-csaptam egyet a seggére.
-Oh, a kis buzik-szólt oda Zayn miközben elsétált mellettünk.
-Mondod te! Mr. HOMOKOS Malik-vágtam vissza mire elrohant.
-Na gyerünk, ti kis buzijaim-karolt át minket nevetve Liam-Kezdődik az óra.

*
Matek órán mindig Niall mellett ülök, akinek az a szokása, hogy az óra közepén előveszi a kajáját és eszik. Hát ez most sem volt másképp...
-Mit eszel? -néztem a kezében tartott trutyis szendvicsre.
Ő hát...-nézett Ő is a kenyérre- Nutellás vagy Májkrémes kenyeret.
-És ez melyik?-néztem undorodva ahogy beleharap és lenyeli.
-Nem tudom-rántotta meg a vállát, mire Liam hangos röhögésben tört ki.
-Neki mindegy csak ehessen valamit-röhögött méh mindig Liam mire Niall a képébe vágta a finom trutyis szendvicsét..
-Tessék kóstold meg!-néztem ahogy Liam arcáról szép lassan leesik a kenyér és megnyalja a száját, hát nem bírtam ki röhögés nélkül. Annyira röhögtem, hogy leestem a székről.
-Kényelmes?-nevetett Liam. Szépen nézhettünk ki ...én a földön fekszek és dől belőlem a röhögés, miközben Liam rajtam nevet, Niall meg Liam-en és a trutyis képén. És a legrosszabb, hogy potyog a megrágott kaja a szájából.
-Na de Uraim ! Maguk meg mit csinálnak?- kérdezte idegesen a matek tanár-Mr. Styles, mit keres maga a pad alatt?
-A büszkeségét- szólt közbe nevetve Louis. A tanár mit sem törődve a beszólással folytatta a mondókáját.
-Mr. Payne! Magának meg mi van az arcán?
-Niall májkrémes vagy nutellás kenyere, de inkább májkrémes-mutatott röhögve a szőkére.
-Mr. Horan, maga már megint eszik az órán?-kiabált rá a tanár.
-Nem dehogy is! Nem látja? A kajám ott virít Liam arcán és az ölében-vigyorgott és belekortyolt az üdítőjébe.

/Louis/

Látni Harry-n, hogy ilyen jól érzi magát a lúzerekkel, egy kész kínzás számomra.
Mikor végre Harry feltápászkodott és mér nem nevetett, megdobtam egy papír galacsinnal. (Amiben ez állt):

'Hazza! Beszélnünk kéne, FONTOS !!
xxLouis'

Felvette a földről a papírkát, széthajtotta de amikor meglátta, hogy én írtam, az arca egyszeriben elsötétült, és szét tépte a papírt.
-Tomlinson!-fordult felém-Nem érdekel ! Beszélgess Zayn-el.
-Harry kérlek ne csináld ezt...-kérleltem, de látszólag nem hatotta meg, mert elfordult. Meddig csinálja ezt ? Tudom elcsesztem, de hiányzik...
Az óra végén Ők rohantak ki elsőnek, mi pedig Zayn-el az utolsónak. Muszáj valahogy beszélnem vele.
Megvártam míg elment klotyóra-oda csak nem követik-és én is utána mentem. Persze látta, hogy bejöttem de nem foglalkozott vele. Csak mi ketten voltunk. Illedelmesen megálltam a mosdókagylók előtt, és néztem ahogy elvégzi a dolgát, hiszen mégsem állhattam volna oda mellé.
-Meddig csinálod ezt? Tudom elcsesztem,de ne haragudj-szinte már majdnem sírtam, de mintha ott sem lettem volna és meg sem hallotta volna...felhúzta a zippzárját (cipzár) és kezet mosott.
-Haz, kérlek...
-Louis ne kérlelj, nagyon megbántottál! Én tovább léptem, te miért nem tudsz?
-Mert fontos vagy nekem! Szeretném ha újra Larry lennénk-már nagyon a sírás határán álltam de Ő még mindig nem foglalkozott vele.
-Soha! Soha többé nem leszünk Larry ! Volt-nincs...-kiabálta a fájó szavakat az arcomba, mire én egy hirtelen ötlettől vezérelve magamhoz húztam és megcsókoltam...

OMG !  Báárcsak...

9 megjegyzés:

  1. Elolvadooook...Ha nem írsz újat megverlek :@@ :)) Annyira édes az utolsó rész kérlek gyorsan hozd :$$$ KÖNYÖRGÖÖÖÖM

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ne hogy elolvadj !!!! Nem tudlak berakni a fagyasztóba :DD Írok írok csak ne légy agresszív :D

      Törlés
  2. Megérte várni rá, nagyon jó lett...Lou ahw. *-* Azért remélem rendben van az ujjad. :) Legközelebb legyél óvatosabb és siess a kövivel! <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kösziii ^.^ Hát az ujjam most per pillanat rendben van ... okés ígérem legközelebb óvatosabb leszek :)

      Törlés
  3. awww lou imádoom :D remélem h ki békülnek siess a kövivel :)) :O szét vágtad az ujjad ?? *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) Sietek ma lesz új :) Igen szétvágtam de már összevarrták :)

      Törlés
  4. Lou ahw....Isteni ahogyan írni tudsz *.* Irigyellek!! Mikorra várható a kövi rész ? :D ...Honan szedet az ötleteidet?....Hogy-hogy szét végtad az ujjaidat? o.O ...le ne sérüljél nekünk mert akkor mit fogunk olvasni ? :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hm...hogy honnan szedtem... nem tudom ...zenét hallgattam és megjött ihlet :D Most belekezdtem egy új történetbe ami hamarosan olvasható lesz blog formájában is... de már gondolkozok az új Larry-s történeten ;) Ja igen az ujjam ... Tudod a szeletelőgép csodákra képes.. főleg ha az ujjadat szeleteli .... de már szerencsére össze varrták :)

      Törlés
    2. akkor ne felejts majd el értesíteni hogy ha új blogod lesz :) már alig várom :D és ....hát ..tudod....általában a szeletelőgépbe az emberek nem az ujukat rakják :D

      Törlés