2013. március 29., péntek

I need You - 8 rész

Hellóó !!! Én nem is tudok mit mondani... SAJNÁLOM, hogy ennyit késtem...de mivel szünet van (yeeah), így tudok gyakrabban majd írni :)
Ez a rész egy kicsit perverz lett...és rövid... ne haragudjatok



xxEvön

--------------------------------------------------------------------------------

/Harry/

-Haroldkám(?), hogy megnőttél, és levágtad a hajad?-lépett oda a nagyi Louis-hoz.
-Nagyi, én vagyok Harry-toltam arrébb Louis-t aki próbálta magába fojtani a nevetést-Vedd fel a szemüvegedet.
-Áh, Harold, te semmit nem változtál-legyintett és újból Louis-hoz fordult, aki már rák vörös volt a nevetéstől-Te viszont fiam, elég csinos vagy, tetszik a hajad, de egy kicsit sovány vagy..mond eszel te rendesen? Remélem te jobb hatással leszel az én kicsi unokámra, mint az a huligán Louis.
-Én vagyok Louis.
-Akkor ez esetben...-folytatta volna tovább, de Gemma szerencsére közbeszólt. Igen a nagyiék soha nem szerették Louis-t... vajon miért?
-Nagyi, hagyd őket. Szia Louis-ölelte meg. Amint véget ért az ölelésük, nővéremet egy enyhe pír öntötte el. Titkon mindig is szerette Louis-t, de ez csak egy oldalról volt kölcsönös..
-Harold Edward Styles! Most kell haza jönni?-kiabált rám anya-Louis, gondolhattam volna..Cseréljetek ruhát és gyertek le-forgatta meg a szemeit és eltűnt.
Felmentünk a szobámba, egyből a szekrényemhez léptem és elővettem két melegítőt és két pulóvert, na meg egy alsógatyát nekem.
-Nekem is adhatnál egyet-bökött Louis az alsónadrágom felé. Lou az én alsómban? Csábító..
Kivetem a fiókból az egyik kedvencemet és a kezébe dobtam. Levettem a ruháimat, kivéve egyet..Louis folyton bámult.
-Elfordulnál?-lengettem meg az alsót hátha veszi az adást.
-Haz, kicsi korom óta ismerlek-sóhajtott-Láttam már.
-Igen, amikor hat éves voltam-válaszoltam és rádobtam a takarómat.
Gyorsan levettem az alsót, és felvettem a tisztát. Louis még a takaró alatt vette át. Ott álltunk a szoba közepén egy száll alsónadrágban.. és csak néztük egymást.. igen mi szavak nélkül is tudunk kommunikálni.
-Újra rossz fiú vagy-törte meg a csendet Louis.
-Te kevertél bajba-emeltem ki a 'te' szócskát.
-Hiányoztál!-lépett közelebb. Annyira szexi volt! Istenem, hogy mondhatok ilyet egy fiúra? Főleg a legjobb barátomra...
-Louis!-léptem egyet hátra. Félek, hogy elvesztem a fejemet,és még olyat teszek amit később megbánok.

/Louis/

Egyre jobban akarom Harry-t. Az érintését, a csókját...MINDENÉT...
-Nem is tudod, hogy mennyire hiányoztál-ahogy léptem feléje, Ő úgy lépett hátra, de az utolsó lépésnél a  falba ütközött. Innen már nincs menekvés!
-Louis..-nyögött fel, amikor végighúztam a hasán a kezemet.
-Féltem, hogy elveszítelek-súgtam a fülébe, amit egy kicsit meg is haraptam. Kezemet még mindig nem vettem le a hasáról, folyamatosan simogattam. Bőre egyre forróbb lett az érintéseimtől. Ez csak még jobban begerjesztett..
Többet akartam neki adni..magamat..
Az ajkaim rátapadtak a nyakára, amit először óvatosan csókolgatni, majd szívni kezdtem. Minden egyes érintésemnél nyögött. Testemmel a falhoz préseltem, így legalább már tudta, hogy nincs menekvése. Szíve egyre gyorsabban kezdett verni, és a gatyája.. totálisan szorította..
-Louis..-préselte ki nagy nehezen a szavakat. Nem érdekelt.. itt az ideje.. Óvatos puszikkal hintettem be a nyakát..de már én sem bírtam tovább. Egy lágy csókot nyomtam a szájára, amit viszonzott. Kezemmel egyre lejjebb haladtam.
-Srácok minden rendben?-kopogott be Gemma az ajtón. Harry szemei kipattantak és ellökött magától. Felkapta magára a ruháit és ajtót nyitott. Pár mondatot váltottak, és Harry visszajött. Szemével minden egyes porcikámat végigmérte, szeme a számon egy kicsit elidőzött. Az én szemem természetesen a nadrágja felé vándorolt. Nem, nem lehetett észrevenni a dudort. Amikor észrevette, hogy én is nézem, megforgatta a szemeit és beviharzott a fürdőbe.

/Harry/

El sem hiszem, hogy Louis képes volt ezt tenni velem. Mit akart ezzel elérni? Egyáltalán miért tette? Ezer féle gondolat cikázott a fejemben, de egyikre se tudtam választ adni. Egyre viszont igen..ÉLVEZTEM.. ez a nadrágomban lévő dudor is bizonyítja... úristen milyen barát vagyok én ? na és Louis, Ő milyen barát?
Vettem egy nagy levegőt és visszasétáltam a szobámba, ahol már a felöltözött Louis-t találtam.
Száját elismerő vigyorra húzta, és hozzám sétált. Nem tudom, hogy a sokk miatt, vagy a bizonytalanság miatt, de hagytam, hogy megérintsen..
-Ezt már szeretem!-bólintott elismerően.
-Perverz disznó-csaptam rá a kezére, amit el is vett.
-Élvezted, valld be!-vigyorgott kajánul.
-Talán.. de csak most.. és SOHA többet!-válaszoltam és ott hagytam a szobában.
Hogy lehet valaki ennyire szexi??!! oO
Egyet már biztosra tudok... AZ ŐRÜLETBE FOG KERGETNI !!

5 megjegyzés:

  1. Éééééééééljeeeeen! :D Ez most kétfelé szólt: hogy visszatértél és a rész miatt is :) Nagyon jó <3

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett *---* IMÁDOM!!Minél hamarabb hozd a következőt!Olyan kíváncsi vagyok mi lesz velük :))

    VálaszTörlés
  3. ez jó lett :)) kövíííííííííííít

    VálaszTörlés
  4. ma kezdtem el olvasni.És mikor a végére értem arra gondoltam ma hozol részt?? :))

    VálaszTörlés
  5. Sieeeeeees :DD meghalok,hogy tudjam mi lesz :$ Siess a résszel pls <33 Várjuk

    VálaszTörlés