2013. július 6., szombat

FIGYELEM!!

Na szóval, NEM ÚJ RÉSZ!! :(
Nagyon sajnálom, hogy ennyit kések a részekkel, de házalakítás van és egyszerűen időm sincs ... higgyétek el nagyon sajnálom, de ha törik ha szakad holnapra itt lesz az új :))

Másrészt!
Köszönöm az első lehúzó komit, kicsit durván fogalmaztál, de hát mit várok egy névtelentől? :D

Aki még nem olvasta volna: ritka szar a blogod. állandóan késel és a történet is egy nagy kalap szar. ebben nincs semmi larry. meg sem érdemled az olvasókat. látod máris pártolnak el tőled. ahogy láttam kevesebb a komik és egy rendszeresed leiratkozott. szégyen vagy! TÖRÖLD MAGAD!!!!

Tudod "kedves" Névtelen lehet, hogy kések, de egyszerűen nincs időm. Örülök, hogy a te nyarad csak a szabadidőből áll, de az enyém nem... nagyon sok dolgom van, de igyekszem.. és a részeket sem lehet megírni 5 perc alatt.
Az is lehet, hogy gyenge a sztori, és az írás tudásom sem szuper, de megint csak azt tudom mondani, hogy igyekszem.. ez az első blogom, és van hova még fejlődnöm ez tény.
Kicsit a sztoriról ;) Bocsánat, hogy én nem olyan történetet írok amiben mindennap szájba/seggbe b*sszák egymást.. de ha te ezt szeretnéd,és ilyet szeretnél olvasni akkor szólj, írok neked egyet külön :D 
Próbálom ezt az egész történetet valósághűbben megírni, hol sikerül, hol nem...
Nem akartam azt sem, hogy az elején rögtön összejöjjenek, mert a való élet sem ilyen.. Mindig van harc.. akár a szerelemben akár a barátságban..és én ezt próbálom megfogalmazni. 
Olvasók :) Lehet, hogy meg sem érdemlem őket, de ők mégis kitartanak mellettem, és ez nagyon jól esik.. mindig kedves szavakkal illetnek engem is és a blogot is. 
Tudod nekem nagy szó, hogy ennyien feliratkoztak és minden részhez kapok kommenteket,és ráadásul lelkesítőket. Mint már mondtam ez az első blogom, és azért van sikere..
Megértem ha valaki megunta a sztorit és leiratkozott, nem fogok haragudni, mert a saját döntése :)
De vannak olyan olvasóim akik mindig kommentelnek és lelkesítenek, büszke vagyok rájuk :) 
Ők adnak nekem erőt az íráshoz. 

Nagyon megkérlek Névtelen, hogy ha nem tetszik kérlek ne olvasd! 
Köszönöm Kenedli Zsuzsi, Mellie*és Móni, hogy ki álltatok mellettem. Nagyon aranyosak vagytok! Szeretlek titeket!!

De most mindenkit arra kérek, hogy aki olvassa  a blogot és szereti az írja le pár mondatba a véleményét a bogról, na meg arról, hogy mit kéne rajta változtatnom :)

Köszönöm!
xxEvön



38 megjegyzés:

  1. elnézést kérek, hogy ilyet írok, nem szoktam írásban káromkodni, de most belefér szerintem. szóval: Visszamehetsz oda, ahonnan jöttél sok-sok évvel ezelőtt drága Névtelen! nem értem, mi jogon húzol le egy történetet, kíváncsi lennék én, hogy te mennyit tudnál írni. ha van blogod, kérlek, linkeld, biztos vagyok benne, hogy tudok benne kifogást találni. hisz semmi sem tökéletes. sem ez a blog, sem az enyém, sem a tied, még egy könyv sem. szóval szerintem igazán kussba maradhatsz. ha ennyire nem tetszik, el lehet menni. az meg külön szánalmas, hogy nem mered felvállalni a neved. #miserable
    elnézést, kicsit hosszú lett, remélem, látja majd. nekem nagyon tetszik a sztori, és még ha sokat kell is várni egy részre megéri, és a legjobb, hogy addig nem felejtem el az eddigi eseményeket, mert nagyon megfogó. szóval ne törődj a véleményekkel, mindenki így kezdte, én is, és Ő is, ha van bloga. ha nem meg, fogalma sincs semmiről. csak így tovább, ügyes vagy. én imádom a történeted. xoxo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Zsoo♥
      Köszönöm, hogy így kiállsz mellettem♥
      Köszönöm, hogy bátorítasz, és köszönöm, hogy olvasod a blogot:))
      És remélem én is, hogy a "kedves" Névtelen olvassa!
      A részekkel meg igyekszem :))

      Törlés
  2. szia :D ne törődj olyan emberekkel, akik névtelenül ugatnak, csak féltékenyek ennyi :D a történeted zseniális én ma akadtam rá, de már végig is olvastam, nagyon érdekes kíváncsi vagyok a folytatásra :D Benéznél te is hozzám? :D http://dark-forces-the-new-life.blogspot.sk/ köszönöm :D nah jó legyél puszi :* ♥♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziia :)) Nagyon örülök, hogy írtál, és persze annak is, hogy tetszik...
      Persze bekukkantok :) ♥

      Törlés
  3. Evön!♥ Istenem ,én látatlanban is úgy megszerettelek,hogy az leírhatatlan!:) Most megkönnyeztem,és köszönöm,hogy újra beleírtál. Én nagyon imásom a blogod,és szerintem ezzel nem vagyok egyedül. Elég sok ember oldalán várok,ismétlem (!!!) várok,és nem szidlak,mert tudom,hogy írni,nem igen egy könnyű dolog. Én is írtam blogot. De kaptam pár ehhez hasonló durva kommentet,sőt még ennél is,és befuccsoltam... Egyszerűen elment minden ihletem,az akaraterőm,és legfőképp a becsületességem is alább hagyott,néhány ilyen alpárian viselkedő,szégyentelen,névtelen alak miatt,és nem fogom hagyni,hogy veled is ez történjen! Én abba hagytam egy időre a blogolást,és könyv-dal-vers szerepet váltottam fel ez helyett. A blogomban már vagy 4-5 hónapja nem írtam semmit,vagyis úgy döntöttem,hogy befejezem. Megírom az utolsó részt,és megköszönöm azon kevés embereknek ,akik kiálltak mellettem,és támogattak. Imádok írni,és most már,ha meg is mutatom valakinek 1-2 jobb szerzeményem,még tetszik is nekik. Tudod nekem is első blogom volt,de megígértem magamnak,hogy nem az utolsó. Bár könyv formában írok most már,lehet,hogy még vissza térek bloggal. Ps: bocsi,hogy leírtam a személyes problémáim,csak úgy éreztem,valakinek végre el kell mondanom. Egy idősek vagyunk,és úgy gondolom megértenénk6megértjük egymást! Visszatérve a blogodra,nagyon fantasztikus,és nekem nagyon tetszik. Örülök,hogy ilyen szépen-lassan haladsz az eseményekkel,és szépen mindent kifejtesz. Nekem csupán egy elvárásom lenne,persze,csak ha szabad ilyet mondanom : Legyenek majd perverz részek !:$
    Szerintem érthetően fogalmaztam,a névtelen meg feküdjön le,azt' járkáljon :D Ps: Mit te képzelsz ki te vagy? Közmondás szerűséggel búcsúzom a 'drága' névtelentől,és tőled is. És egy valamit tudnod kell : Ritka blog van,amit naponta ennyiszer megnézek,mint a tiéd,és szerintem ez jelent valamit!
    És bocsi,hogy egy regényt írtam,de muszájnak éreztem kifejteni az érzéseimet.:) Stay strong,mert én szeretlek! ♥
    Ui: Egy a becenevünk :D:D:D Most figyeltem fel rá,pedig már annyiszor láttam a bemutatkozásod : o
    És én nekem amúgy a summer love is nagyon tetszik,szóval várom már ott is a II. részt :) És ha rendelkezel ask-fm-mel szívesen fogadnám,mert szeretnélek jobban megismerni:)Ł
    -M xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Móni♥
      Ha hiszed ha nem, főként miattad létezik még ez a blog... elkezdet olvasni, és kommentelni..minden részhez írsz, és ezzel engem mindig buzdítasz :))
      Örülök, hogy megosztottad velem a te "történetedet"..
      Tudod... legszívesebben én is abba hagytam volna ezt a blogot, hisz az első 1-2-3 részhez nagyon sértő kommenteket kaptam(amiket már töröltem) de 1-2 ember kiállt mellettem, és megfogadtam, hogy már csak azért is végig írom!
      Sajnálom, hogy neked nem jött össze, nem igazán értem, hogy miért, hisz látom az írásodon, hogy a fogalmazási készségeid nagyon jók, akiknek meg nem tetszett a történeted, azok nyaljanak sót :D
      A bölcs emberek azt szokták mondani hogy: "Ne másoknak írj, hanem magadnak. Ha magadnak meg felesz, másoknak is megfogsz"
      Ne engedd, hogy a földbe tiporjanak, vagy megalázzanak, mert aki már írni kezdett, az biztosan nem lehet rossz :) ♥
      Írónak nem születik az ember, annak válnia kell...
      Én is szívesen megismernélek, de nem nagyon szeretném felfedni a kilétemet, egyes okok miatt, ezért csak ezzel szolgálhatok :) https://www.facebook.com/evon.blogjai
      Köszönöm, hogy mindig mellettem vagy!
      Szeretlek!! ♥

      Törlés
  4. Kedves Evön! Szerintem ez a blog úgy jó ahogy van... a te sztorid, te találod ki így nem kell, hogy változtass rajta!!! Tudom, hogy még egyszer sem írtam kommentet, de ettől függetlenül mindig olvasom a blogod... :) Akinek nem tetszik az szerintem ne olvassa. Ha pedig olvassa akkor ne írjon rossz kommentet. Ha pedig ír akkor legalább ahhoz legyen bátorsága, hogy névvel fikázza a blogot. Megnézném, hogy ő milyen blogot ír... én megértem, ha nincs időd. Én mindig ki fogok tartani a blogod mellett és melletted is. Az egyik olvasód leszek a sok közül és kész. Egyébként szerintem, hülye az aki elpártol ettől a blogtól.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Shara :)) Nem is tudod, hogy mennyire boldoggá tettél...
      Köszönöm, hogy írtál és azt is köszönöm, hogy olvasod a blogot :)
      Tudod.. aki ilyen aranyos, és lelkesítő kommentet ír, az nem "egy olvasó lesz a sok közül"... hanem "AZ" olvasó .. ♥
      Köszönöm, hogy kitartasz!

      Törlés
    2. Kedves Evön! :) Én köszönöm, hogy elkezdted ezt a blogot és hogy nem tántorít el téged semmi. Tudom, hogy ebben nagy szerepük van a kommentelőknek is akik mindig bátorítanak téged! Szóval bátorító kommentelők köszönöm nektek is, hogy Evönt mindig bátorítjátok nem úgy, mint én, hogy csak most írtan egy lelkesítő kommentet. Szóval Evön tőled én nem várok köszönetet. (Kérlek ne sértődj meg az előző mondatért.) Én inkább neked köszönöm, hogy írod és a többi lelkesítő kommentelőnek. :)))

      Törlés
  5. Ne foglalkozz az ilyennel... inkább tegyél fel egy új részt... ;) Ez nem önös érdek ám... :P

    VálaszTörlés
  6. Szerintem fantasztikusan írsz ugy jó ahogyan van nekem ez tetszik mert a valoságott tükrözi ugyértem nem a teljes igazságott mert azt nem tudhatjuk de én szeretem a blogod de az száj/seggbe b*szás bocs de az meg mosolyogtatott mert valaki ugy tudja jól kifejezni magát valaki meg igy szoval te nagyon jól írsz és nem foglalkoz a névtelennel mint ahogyan írtam mindenki tud névtelenül dumálni biztos anyira fél töled ,hogy nem mert névvel dumálni vagy csak féltékeny rád de ha nem tetszik akkor szépen rá megy a piros x-re és kilép enyi vagy szépen mondja el nem egyszerre leszólni ez szerintem nagyon durva volt töle és ezért is nem hagytam mert egy jó írot nem hagyok hogy bántsák és hát kérlek gyorsan kövit nem baj ha késel mert olyan jóóóóóóóóóóóóóóó hogy tudunk várni.

    VálaszTörlés
  7. Sziiaa :) én imádom a blogod és nem baj h kesel mert így csak jobban várom ne figyelj a rosszakarora ....Ps:siess a kövivel és fantasztikus írónő vagy es igy tökéletes a blog ahogy van :) csak így tovább :* by: Brigi xx

    VálaszTörlés
  8. akárki is írt ilyet bo-nak (evön), üzenem hogy uborkát dugok fel a seggébe ha meglátom :DD

    várom a részt :))
    xX

    VálaszTörlés
  9. Ahhoz képest hogy az első blogod szerintem csodálatos.Nagyon szeretem,és szerintem ne változtass rajta semmit.Meg értem hogy nincs időd írni ezzel néha én is így vagyok,de amikor időm engedi írok gondolom te is így vagy ezzel.A lényeg hogy sose hallgass az utálkozókra,mert csak féltékenyek,mert a te blogod sokkal sikeresebb mint az övé.Sok sikert a folytatáshoz. :)♥♥

    VálaszTörlés
  10. 16969 oldal megtekintés volt *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az remek...nkm az elozo borito jobban bejott,de majd ezt is megszokom...sies a kovivel :$ :D

      Törlés
  11. Meglepi nálam!♥ http://dark-forces-the-new-life.blogspot.sk/

    VálaszTörlés
  12. Darling,össze kaptam magam,és kezdtem egy új blogot,ami úgy látszik,hogy nem is olyan rossz,hisz kaptam valamit,amit neked is át szeretnék adni!:)♥ Megérdemled! http://badbadthingsblog.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  13. FIGYELEM, EZ MINDENKINEK SZÓL!

    EVÖN NEM TUD MÁR FEJEZETEKET FELRAKNI, MIVEL A (GONDOLJUK) FENT EMLÍTETT NÉVTELEN JELENTETTE AZ OLDALT!

    SAJNÁLJUK, ÉN IS NAGYON VÁRTAM A RÉSZT, DE ANNAK A "KEDVES OLVASÓNAK" A HIBÁJA!

    REMÉLEM Ő IS ELOLVASSA EZT ÉS ÜZENEM NEKI HOGY LEGYEN KÉK HALÁLOS A GÉPE! >_<

    ♥♥♥♥♥ ÉN NAGYON SZERETTEM EZT A SZTORIT!!! ♥♥♥♥♥

    VálaszTörlés
  14. Mi a hab?:oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

    VálaszTörlés
  15. akkor egy másik blogba folytassa,vagy nem tudom,de könyörgöm folytassa Evön! :(

    VálaszTörlés
  16. Most komoly, miért kell ezt, ha nem tetszik a történet akkor ne olvassa, de hogy letiltja az elég szemét dolog! Attol h neki nem tetszik mások szeretik!! Imádom a történetet, remélem valahogy megoldod, mert nem akarom h vége legyen!!! :(

    VálaszTörlés
  17. Hát én is ugyan így vagyok vele...

    VálaszTörlés
  18. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  19. Neeeeeeee :O utálom az ilyeneket remélem most őrül a hülye névtelen :( szerintem nem volt igaza mert nagyon jó a blogod
    ha nem folytatod (kérlek gondold meg mert reménykedem ,hogy meggondolod magad) akkor kezdesz egy úja?

    VálaszTörlés
  20. Kedves Evön!Én ma találtam rá erre a blogra és annyira megtetszett,hogy ki is olvastam:)) A történet izgalmas és szuper és ha tényleg annyira ,,szar" lenne a blog,akkor nem lenne ennyi rajongója a blognak és neked<3 Könyörgöm(és szerintem nem csak a magam nevében) valamilyen úton,de folytasd a blogod.Ha egy másik blogban folytatnád akkor is gyorsan összegyülnének a rendszeres olvasók,mert imádunk és a történeted is*-* Már csak azért is folytasd.Ez pedig neked szól névtelen kommentelô:A blog írás nagyon nehéz,tudom saját tapasztalatból.Fôlleg egy elsô blogon.De ez a blog hiába elsô,akkor sem rossz.Nincs helyesírási hibákkal tele,érthetô a történet,jól van megfogalmazva.De legfôképp sokan szeretik,akkor miért kell elrontani más örömét?!Ha nem tetszik ne nyisd meg többet és kész.Ebben neked mi a jó?Én nem szidlak,csak nézz egy kicsit magadba!Ha neked nem tetszik miért kell a sok olvasó kedvét elrontani,akik várják az új részt és magát az íróét,aki izgatottan nézi meg milyen kommenteket kapott.Véleménye van mindenkinek.Meghallgattuk a tiedet is.De akkor minek kell jelenteni az oldalt?!Mit ártottunk neked?Bárki mondhat jó és rossz véleményt is,de ne rontson el valamot ok nélkül.
    És remélem találsz valami megoldást,hogy folytatni tudd a blogot:))
    Ui.:Sajnálom ha kicsit hosszúra sikeredett,csak elszerettem volna mondani a véleményem ezekrôl a névtelen kommentekrôl:) Remélem nem bántottam meg senkit:))
    Remélem minél hamarabb olvashatunk új részt:)) További jó nyarat :*

    VálaszTörlés
  21. Azok a fránya Elounor Shipperek. . .

    VálaszTörlés
  22. :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD Kérlek,ne hagyd abba!:(

    VálaszTörlés
  23. HALI MINDENKINEK, JÓ HÍR!

    HA MINDEN IGAZ, AKKOR A BLOGGER CSAPATA LEVESZI A TILTÁST AZ OLDALRÓL ÉS EVÖN FOLYTATHATJA A SZTORIT ^_______^

    VálaszTörlés
  24. ááááááááááááá *---------------------------------* ez egy kúrva jó hír,már boccs a kifejezésért! <3

    VálaszTörlés
  25. áááááááááááááááááááááááááááááá ohhhhhhhhhhhhhhhhh jeeeeeeeeeeeeep jjjjjjjjjjjjiiiiiiiiiip ohhhhhhhh jeeeeeeeeeeeeee bocs de most nagyon örülök most futok még párat áááááááááááááááááááááá most ez nagyon jó hír jeeeeeeee *________*

    VálaszTörlés
  26. sziasztok megint!
    nos, ha evön nem írja ide, akkor én fogom... én is azt hittem, hogy úgy lesz, ahogy mondja: fel tudja rakni a részt.. ám mikor rákérdeztem, kiderült: nem szeretné folytatni T_T
    bocs srácok, én is abban a hitben voltam hogy végre hetek óta olvasatom a következő részt, de nem így lett.. akárhogy győzködtem, hogy ő már pedig folytatni fogja a közönség miatt, nem tágított.

    szomorú, de ez van. és már nem bírtam ki, hogy ne írjam meg, hiszen reménytelien vártátok ezidáig az új részt. hiába :(((

    puszi mindenkinek!

    VálaszTörlés
  27. Neeeeeee ez nem ér mi szeretjük őt is és a blogot is ez nem lehet :(( de ha ő igy döntött akkor elfogadom a döntését :// nem lehet neki se könnyű hát szoval akkor enyi de ugye kezd új blogot??

    VálaszTörlés
  28. Evön csak gondolj arra, hogy ezzel a Névtelen lehúzód elérte amit akart. Komolyan megadod neki ezt az örömöt? Azt hittem ennél fontosabbak neked az olvasóid... :(

    VálaszTörlés
  29. Drágáim! Dehogy adom meg neki az örömöt, folytatom a blogot mindenképp! Volt egy kis bizonytalanság ezek a szörnyű dolgok után, de rájöttem, hogy itt, most nem hagyhatom abba! Szeretitek a blogot, és várjátok a részeket, én meg szeretlek titeket, hisz kiálltok mellettem, nem akarlak titeket cserben hagyni! FOLYTATOM !!!

    VálaszTörlés
  30. TÉNYLEG ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁIMÁDLAK <333 JAJ AKKOR MÁR NAGYON VÁROM MOST ITT FUTKOZOK ÉS UGRÁLOK ÖRÖMÖMBEN :DDD

    VálaszTörlés
  31. Te most Larry shipper vagy?????

    VálaszTörlés