2013. június 24., hétfő

I need You - 17 rész



Hello! Sajnálom, hogy megint ennyit késtem, és, hogy megint nagyon rövid, de egyszerűen megakadtam az írásban... Köszönöm a komikat, nagyon aranyosak vagytok, öröm nézni, hogy ennyire szeretitek :)
Nem tudom, hogy mikor hozom a következőt de igyekszem, és megpróbálom hosszabbakra írni ...
xxEvön

--------------------------------------------------------------------------------

/Louis/

Késő este volt mire megérkeztünk. Mindenki hulla volt, még az is aki végig aludta  a repülő utat. A Harry-vel való beszélgetés után minden unalmas volt, senki normálissal nem tudtam beszélni..Zayn aludt, Liam-ék...meg hát...  A repülőtérről egy busz vitt minket a szállodáig.
-Oké gyerekek, megérkeztünk!-jelentette be az ofő,mikor megállt a busz. Izgatottan kezdett pakolászni, mi meg csak terpeszkedtünk tovább az üléseken-Mondom megérkeztünk!
-Ja! Azt hittem még otthon vagyunk, és ez csak egy álom-kiabált be Harry,  mire mindenki felnevetett... pff... poén gyár..
-Mr. Styles, igen, ez egy valóra vált álom mindenki számára. Na nyomás lefelé a buszról!-emelte fel a hangját, mire mindenki felpattant és leviharzott a buszról. Megkaptuk a csomagjainkat és bementünk a szállodába. Nem volt egy 5 csillagos szálloda, de elég ízléses volt, és nagy. Szépen párokba rendeződtünk-mint az oviban-és vártunk. Hogy mire? Azt mi sem tudtuk...
-Sziasztok! Jonh Sulkin vagyok, a kísérőtök..-szólalt meg egy 30-as éveiben járó férfi a lépcső tetején. Mikor leért hozzánk folytatta bemutatkozását:
-..És egyben a zenei fesztivál egyik szervezője. Minden évben megrendezzük a fesztivált, és egy sikeres iskola, legjobb osztálya lehetőséget kap, hogy egy kicsit bepillantson a zene igazi világába. Ha bármi problémátok van, vagy csak érdeklődni szeretnétek, keressetek meg nyugodtan-Már indult volna föl a lépcsőn, amikor megtorpant és visszafordult.
-Ez melyik iskola is?
-A kisegítő-kurjantotta be Zayn. Hát ennyit a 'legjobb osztály' címről...
-Nem azt kérdezte, hogy te honnan jöttél-vágott vissza Harry, mire mindenkiből kitört a nevetés.
Miután sikeresen lecsillapították az osztályt, ugyanis a mi nevetésünket lehetett hallani az egész hotelban, elindultunk a szobák felé. Mi Harry-vel a 69-es szobát kaptuk, mellettünk meg Zayn-ék helyezkedtek el.
-Ablak melletti ágy-dobta le cuccait az ágyra Harry.
-Mi van meg akarsz szökni az éjjel?-húztam fel az egyik szemöldökömet, mire halkan felkuncogott és kiment a szobából. Remek, hát ennyit a jó szobatársi viszonyról... Ő elhúzz, én meg maradhatok itt egyedül..
Pár perccel később Zayn csörtetett be a szobába, majd Harry ágyára ugrott. Nem tűnt boldognak, arcáról egyenesen sugárzott a világfájdalom, de mondjuk ez nála már megszokott...
-Mi a gond?-álltam meg vele szemben. Zayn csak megrázta a fejét és hanyatt dőlt az ágyon.
-Oké, játszhatjuk ezt is... de előre szólok unalmas lesz. Szóval mi bajod?-Zayn csak újra megrázta a fejét, én meg újra megkérdeztem mi baja... eljátszottunk egy darabig..
-Elég! Unom már.. most kérdezem meg utoljára, te meg végre értelmes választ fogsz adni. MI BAJOD?-kérdeztem a kelleténél egy kicsit hangosabban,Zayn csak elröhögte magát, és felült. Percekig csak némán nézett, majd megszólalt:
-Nincs semmi bajom Louis... csak nem értem mit keresek itt... nem csak itt, hanem egyáltalán a világban...-hangja szomorúan, elkeseredetten csendült fel. Nem tudtam mit válaszoljak...
-Zayn...-kezdtem volna bele, bár nem tudom mibe, de Zayn félbeszakított.
-Felejtsd el! Inkább azon gondolkozz, hogy mit fogsz énekelni-ez a mondata egy kicsit meglepett.. minek nekem énekelni? Zayn meglepődött arcom láttán egy hatalmasat sóhajtott és magyarázni kezdett.
-Tudatlan vagy Louis... Mielőtt útnak indultunk volna, utána néztem ennek a zenei cuccnak.. Ez az egész szar, nem csak a szórakozásból áll, de ezt a drága tanáraink elfelejtették megemlíteni.-arcom még csodálkozóbbra váltott, hisz nem értettem semmit, nem tudtam mire akar ki lyukadni Zayn...-Akik ide jönnek osztályok azoknak fel kell lépni.. vagy szólistaként vagy bandaként.. ha jó vagy/vagyunk akkor még lemez szerződést is lehet nyerni...
-Mi??-kérdeztem számomra is meglepő vékony hangon-Én nem akarok énekelni..
Sarkon fordultam és át futottam Harry-ékhez. Az ajtón szinte berobbantam, majdnem elestem.
-Ti tudtátok?-ők is annyira meglepett arcot vágtak mint én- Banda vagy szólista?
-Problémád?-meresztett rám nagy szemeket Niall.
-Kötelező mindenkinek fellépni a fesztiválon.. vagy szólistaként vagy bandaként. Ti melyik csapatba tartoztok?
-Én nem éneklek...-jelentett ki Niall, a többiek pedig egyöntetűen rázták a fejüket.
-De srácok kötelező, szóval... -és akkor hirtelen bevillant egy ötlet..-Indulhatnánk...
- Együtt....-fejezte be a gondolatomat Harry.
-Nekem mindegy..-rántott vállat Niall és előhalászta az ágy(?) alól a szendvicsét, majd jó ízűen beleharapott. Liam csak bólogatott, egyértelmű, ha Niall valamiben részt vesz akkor Ő is.. egymás nélkül már élni sem tudnának.. na ez azért furi... nem?
-Jó-hallottam meg egy hangot mögülem. Mikor megfordultam Zayn-el találtam szembe magamat...de vajon mióta állhat ott?
-Srácok, én most megyek, holnap megbeszéljük-állt fel Harry a földről és elköszönt Niall-éktől.
-Ja holnap-"búcsúztam" én is a többiektől, majd Harry után mentem.
Mikor beértem-pedig csak egy szobával voltunk arrébb-Harry már az ágyban feküdt és zenét hallgatott. Vettem az adást, nem akar velem beszélni... ennél jobb szobatársat nem is kívánhattam volna..
Gyorsan lefürödtem és befeküdtem az ágyba.
-Jó éjt-szólalt meg egy kis idő után Harry.
-Neked is Haz-mosolyodtam el és álomra hajtottam a fejemet.
Fárasztóan indult... na de még hátra van 6 nap...




24 megjegyzés:

  1. Szia nagyon szeretem a blogod siess a kövi résszel légyszi :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziia :)) Örülök, hogy tetszik :)) Ha minden igaz ma lesz új rész :)

      Törlés
  2. asdfghj *-----------------* imádom,imádom nagyon! <3

    VálaszTörlés
  3. Siess a kövivel please:) Jah,és követlke bloglovin-on is!: 33 Mert megérdemled! <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszöönöm Móni, nem is tudod mennyire hálás vagyok neked *.* <3

      Törlés
  4. Nagyon szeretem a blogod.imádommmmm!!!! *----* <3 nagyon jo...remélem gyorsan hozod az uj részt mert meghalok és lehetne hosszabbak is a részek... De ez a rész is nagyon jó lett.csak igy tovább :)) <3 +-----+ $

    VálaszTörlés
  5. Juhúúú,új rész *-* Nagyon tetszik,és egyszerűen imásom!! remélem azért mi hamarabb kibékülnek. :) Remélem gyorsan hozod a kövi részt! :D Siess már nagyon várom *-*♥♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök, hogy tetszik :3 Igen hamarosan béke lesz.. vagy még sem? :O
      Mára már várható új rész ♥

      Törlés
  6. A 69. szoba? :D Bocsi, de ezt nem tudtam kihagyni :"D
    Nagyon jo lett mint mindig! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. 69-es szoba :3 grr.. *o*
      örülök, hogy tetszik :))

      Törlés
  7. szia. imádom a blogod...de végre gond nélkül összehozhatnád őket *.*
    a tetszésem azt hiszem, ez mutatja a leginkább--> http://dark-turns-to-light-story.blogspot.com/2013/06/tizenotodik-dij.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. sziia :)) hamarosan talán összejönnek ;)
      És nagyon köszönöm a díjat *.*

      Törlés
  8. Nagyon jó lett...már siethetnél a résszel,mert nyáriszünet van...tudom van 10000000 más programod,de akko is! :D
    Ja és a SumerLove-t se hanyagold el, mert ott is utóljára Június.9.(vagy mikor xd)volt rész,! :( Szerintem 1000000000000x mennek fel minden nap több mint 2087533x-csak azért ,hogy megnézzék van-e új rész,és mikor meglátjuk,hogy nincs marha nyomik leszünk,de komolyan :DDD *-* Please SiEsS!!!!NeM bÍrJuK tOvÁbB,mEgHaLuNkKk! :P <3 JA ÈS MIND RETENTŐEN IMÁDJUK A BLOGOD ...We need your blog -harrystylinson,sumerlove :$

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöm ezt a szép hosszú kommentet, nagyon örülök neki ^^
      Sajnálom, hogy ritkán hozok részt, de ép költözünk és nagyon nincs időm, pedig igyekszem.. :))
      Ha minden jól alakul ma mind a kettő blogba lesz új rész :3 :)

      I love my readers!! <3

      Törlés
  9. Szia!Kis meglepi mert nagyon szeretem a blogodat!Ügyesen írsz!:))Csak így tovább!♥♥
    http://thepriceofloveharrystyles.blogspot.hu/p/dijak.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziia :)) Nagyon de nagyon köszönöm :) Most nagyon boldoggá tettél *.* ♥

      Törlés
  10. ritka szar a blogod. állandóan késel és a történet is egy nagy kalap szar. ebben nincs semmi larry. meg sem érdemled az olvasókat. látod máris pártolnak el tőled. ahogy láttam kevesebb a komik és egy rendszeresed leiratkozott. szégyen vagy! TÖRÖLD MAGAD!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. te is szégyen vagy mert névtelenül dumálsz és a történet nagyon jóóóóóó és megéri várakozni dogulj márbe és most gondolom lehet hogy alá írsz ,hogy nincsen fiokod azért dumálsz névtelenül vagy lehet hogy van csak még felválalni se birod ,hogy ki vagy dugulj el amugyis ha szarnak tartod a blogot akkor honan tudud hogy szar ha nem olvastad várj elolvastad de minek olvasod ha szerinted "ritka szar" mert egyáltalán nem az és én meg védem mondjuk nem olyan rég találtam rá de ahogy látom meg érí a várakozás mert végig olvastam és nekem tetszet és gondolom nen csak nekem hanem másoknak is és tüny az oldaról csak FÉLTÉKENY vagy hogy ilyen jól ír kiváncsi vagyok ta hogyan írsz/írnál várj tudom szarul akkor meg ne dumáljál takarodj inen

      Törlés
    2. #shutupandmakeusasandwich Majd meglátom,hogy te tudsz -e ilyen blogot írni! xx

      Törlés
  11. Mikor lesz új fantasztikusan írsz gyorsan köviiiiiiiiiiiiit !! :DD
    (ja és ne törödj azzal a névtelennel mi is tudunk névnélkül dumálni ;) )

    VálaszTörlés
  12. Sziia! Telefonról vagyok, de amint olvastam a névtelen oltogatást azonnal írni akartam neked! Imádjuk a blogod te lány! Úgy ahogy van, minden perc idegölő várakozással együtt. Ne hallgass azokra, akik csak beszólogatnak. Te tudod, hogy mire vagy képes. Tudod, hogy mi szeretünk és ez a lényeg. Csak erre fókuszálj. Szuper az egész. Kedves névtelen. Azt írtad a történetben semmi Larry nincs. Javaslom olvasd el megint! Nem szeretnék senkit szidni, mert nem ismerlek. De nagyon durván leszidtad az oldalt és ez senkit nem érdekelt. Evön bármi van MI melletted vagyunk. Várjuk a kövit. Puszi.xx :)

    VálaszTörlés