2013. augusztus 21., szerda

Holnap...

Hello Babes !! 
Most gondolhatjátok, hogy milyen ideges vagyok...Megint fel lett jelentve a blog.. Nem tudom, hogy meddig fog ez még tartani...nem értem, hogy mit ártottam neki... nem tudok semmit! Naponta kapok a bloggertől levelet, hogy jelentették az oldalt... minden nap! Most tudok írni...és remélem holnap is tudok... mert holnap mindenképp szeretném felrakni a részt! Annyira utálom, ezt az egész helyzetet.. utálom, hogy várnotok kell a részekre, nem úgy írom meg ahogy azt szeretném, mert tiszta ideg vagyok. A történetet sem érzem már a magaménak... és ezt mind a névtelen utálkozó, jelentgető embernek köszönhetem! Nem értem... mit ártottam én, vagy a blogom neked? Baj, hogy Larry-ről szól? Vagy mi?! Van még 100 másik Larry-s blog is.. de te csak az enyémet akarod tönkretenni... Miért jó ez neked? Mond, miért jó, hogy elveszed az olvasóktól az örömet? Tőlem pedig az írás örömét..
Köszönöm, félig már tönkretetted a blogot,de nem fogom hagyni! BEFEJEZEM EZT A BLOGOT? HA BELEDÖGLÖK IS !!
Srácok, holnap este ÚJ RÉSZ !!!
SZERETLEK TITEKET !!
xxEvön

19 megjegyzés:

  1. Te most Larry shipper vagy?Ez undorító!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Figyelj én szeretem El-t meg jó együtt Louis-sal és igen talán mondhatom El a példa képem még is ott vannak a Larry-s blogjaim mert leírni jó:)

      Törlés
    2. ha nem tetszik ne nézd mi közötök hozzá h Larry shipper? semmi.. szerintem meg el lehet húzni innen ha nem tetszik, szerintem meg Manóó :) ne hagyd abba szard le h miket írnak..FOLYTAAAAAAAAAAAAAAAASD . <3

      Törlés
    3. Mi az hogy undorító? Névvel nem megy te patkány?! Gyerünk kis köcsög, el lehet ám takarodni a retkes picsába, ha valami nem tetszik! Nem tetszik?! Akkor minek olvasod te sötét?! Istenem, miért van ennyi nyomorék ember?!!!

      Törlés
    4. Köszönöm szépen a megjegyzéseket :D Nem mondtam hogy ne folytassa és nem is a blogot húztam le.Lehet hogy van tehetsége az íráshoz csak én ezt kurváára de undorítónak tartom! :) Mivel álnevem van tessék itt van face-em : https://www.facebook.com/santa.bernadett xoxo

      Törlés
    5. Figyi, ha nem tetszik akkor ne olvasd. Ennyi. Ha nem tetszik NE nézd.

      Törlés
    6. Figyelj! Köszönöm, hogy fel vállaltad a nevedet, mert egyesek nem szokták... Lehet, hogy undorítónak találod, az a te bajod...mások szeretik, én meg szeretem írni, annak ellenére, hogy nem vagyok Larry Shipper...Kérlek szépen legközelebb ne nyilvánítsd ki a véleményed :)
      Köszönöm !

      Törlés
  2. Nem kell larry shippernek lenni ahhoz,hogy szeressük a bromance írást.

    VálaszTörlés
  3. Kedves Evön!
    A névtelenek mindig is gyávák voltak felválalni, hogy kicsodák... lehet, hogy tönkre akarja tenni a blogod, mert ő féltékeny arra, hogy te milyen jól tudsz írni ő meg nem. Kérlek ne idegeskedj miatta. Szerintem csak azért csinálja ezt mivel azt akarja, hogy foglalkozz vele. Én is szeretem El-t és ehhez képest nem egy Larry-s blogot olvasok. Azért mert ez a Névtelen fikázza a blogot ne vegye el a kedved az írástól. Ha miatta ideges leszel és nem tudsz írni idegesen, akkor előbb próbálj megnyugodni és utána írj. Ha akkor is folytatod a blogot annak ellenére, hogy ő próbálja megszüntetni csak gondolj bele ő milyen ideges mindig amikor kiteszed az új részt vagy mikor mi az olvasóid védünk téged. Mivel mi vagy legalább is én imádlak téged is és az írásaidat is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Shara!
      Nagyon köszönöm, hogy ki állsz mellettem :) Nem nagyon foglalkozok a névtelenekkel, kivéve egyel, aki nagyon tönkre szeretné tenni a blogomat, lásd a 2 tiltásomat .. :/ Ő csak legalább fel vállalta a nevét .. :) Én sem mondhatnám magamat teljesen Larry Shippernek ...de imádom leírni ami velük "történik" ...
      Én is imádlak téged/titeket !! :) <3

      Törlés
  4. evön, ne hagyd magad! a névtelennek pont ez a célja! ő egy netes troll, élvezi azt, hogy másokat piszkálhat a világhálón keresztül. és ez azért van, mert szeretethiányos balf@sz és nem bírja elviselni más örömét.
    UNDORÍTÓ VAGY NÉVTELEN, TUDOD?! addig légy büszke magadra és a tiltásaidra, amíg ki nem nyomozom az IP-címed! :)

    VálaszTörlés
  5. Evön! Abba ne merd hagyni a blogod mert nagyon IMÁDJUK!!! Ilyen emberek mint a "kedves" névtelened elmehet a tudod hova...ilyen gyűlölködők mindig is lesznek de tarts ki!!! és hogy bíztassunk (nem mintha kéne ;) ) itt egy kis ajándék ,reméljük elfér a többi mellett :)
    http://larrystylinsonimissyou.blogspot.hu/2013/08/elso-dijunk.html

    VálaszTörlés
  6. :D Ne hagyd abba! Nagyon imádom a blogot! :)

    Egy kis ajándék! ;)
    http://foreverwith5boys.blogspot.hu/p/dij-d.html

    VálaszTörlés
  7. Szia bocsi hogy névtelenül írok de nemtudok másképp... csak annyit h azért remélem sulitól függetlenül leszmég kint mostanság új rész bár én nem komiztam sehova mert kb most 2 napja találtam rá a blogodra de mindent elolvastam és nagyon tetszik!4 Nagyon ügyi vagy csakígy tovább!!! ABBA NE HAGYD!!!!! :D :D

    VálaszTörlés
  8. szia:) rá találtam a blogodra és 1 nap alatt ki is olvastam :D nagyon jó. Elkezdtem olvasni már egy hasonló blogot de későn találtam meg és, ellett távolitva. Szoval ezt végig AKAROM olvasni :D és ne hagyd abba LÉCCI! :D :D

    VálaszTörlés
  9. Szia! Az előbb olvastam el a blogodat ami nagyon tetszik
    Annyira sajnálom hogy megint följelentettek nem is tudom miért ez a te blogod te irod ugyhogy nekik nincs beleszólásuk
    Remélem azért hamarosan látunk egy két jó részt
    Puszi: Hanna

    VálaszTörlés