2013. szeptember 4., szerda

I need You !!!!

Hello :) Na elkezdődött a suli, és az őrület .. :/ Sok a tanulni való, meg minden... De nagyon szeretem az új osztályomat-most mentem 9.-be- nagyon jó fejek :)
És veletek mi van ? Hogy élitek meg a sulis napokat ? :)
REMÉLEM MINDENKI JÓL VAN,  ÉS NEM KEZDTE AZ ÉVET EGYESSEL :D
Na térjünk rá a tárgyra :)
Mivel hétköznap nincs időm... de folytatom a blogot!, ezért hétvégente lesznek, dupla részek .. :)
Nos, vagy úgy hogy péntek-szombat, vagy szombat-vasárnap... a szabadidőmtől függ :)
Szóval már csak pár nap, és ÚJ RÉÉSZ !
És kitartás a suliban!
Szeretlek Titeket!

6 megjegyzés:

  1. Éééljen!!!
    Remèlem összejön <3

    VálaszTörlés
  2. Már várom!! :) Örülök neki hogy nem hagyod abba, mert nagyon tetszik a történet! :)

    VálaszTörlés
  3. Tudod néha igazán betarthatnád az ígéreteidet.
    Mindig azt mondod h jaj holnap jön a friss, jön a friss aztán eltűnsz. Unom és szerintem nem én vagyok az egyetlen.

    VálaszTörlés
  4. Teljesen egyetértek az előző hozzászólóval. Mindenki várja már ezt a kibaszott folytatást, ígérgetsz össze-vissza és szarsz mindenre/mindenkire. Ehhez már tehetség kell! Ha letiltják egy blogot csinálj egy újat - már ha tényleg szereted a "rajongóidat". Haladj légyszíves a folytatással, vagy mond meg kerek-perec hogy basszátok meg ennyi volt,nem folytatom tovább a történetet. Köszöntem a lehetőséget :*

    VálaszTörlés
  5. Szeretlek drága,én tudok rád várni! <3

    VálaszTörlés
  6. Kedves Evön!
    Én már nagyon várom az új részt... :))
    Amúgy nekem is jól megy a suli. Nagyon jó fejek az osztálytársaim és 33 az osztálylétszám!
    Ui.: Én is szeretlek téged és remélem az év további részében is jól fogod magad érezni! :))

    VálaszTörlés