2013. március 4., hétfő

I need You - 5 rész

Halihóó mindenkinek megjöttem !!! Istenem de boldog vagyok :)) Köszönöm a komitokat és a feliratkozásotokat.... na meg, hogy érdeklődtetek az ujjam iránt :)
Bocsi de egy kicsit rövid lett... Jó olvasást :))
xxEvön

----------------------------------------------------------------------------------

Louis egyszer csak magához húzott és megcsókolt...

-Mit csinálsz?-löktem el magamtól-Én nem vagyok meleg!
-Én...én.. sajnálom-védekezés képen a kezét maga elé tette. Magyarázott még valamit, de nem nagyon érdekelt. Kirohantam.

Hány litert adtál ki magadból?-röhögött Niall, de most valahogy nem volt kedvem vele nevetni..csak egy valamire tudtam gondolni..megcsókolt a legjobb barátom!! és..NEM VÉLETLEN!
-Csak..csak Louis-dadogtam amikor megláttam az előbb említett fiút kijönni. Az arca furcsa módon csillogott. Sírt..tudom...
-Hé nézzétek a nagymenőt!-mutatott Louis-ra-Sír!!-röhögött Liam mire én jól oldalba vágtam.
-Miattam sír..-persze a srácok már nem kérdezték, hogy mivel bántottam meg..talán jobb is így. Borzalmasan érzel magamat, de amikor megcsókolt olyan fura érzés fogott el...

A 20 perces ebédszünet mindenkinek a legjobban telik el, de ez nekem most ritka pocsék volt. Mindenhol Louis-ba ütköztem...és a legrosszabb, hogy láttam a könnyeket az arcán ..még mindig sírt..

-Gyertek az az asztal üres-mutatott a sarokba Liam. Amint leültünk tökéletes rálátást nyertem Louis-ra.
-Egyél már oda vész a finom kaja-szólt Niall, mivel csak turkáltam a kaját. Nem tudtam enni egy falatot sem.. a szám még mindig égett Louis csókja miatt.. hiába bámultam elég feltűnően, Ő egyszer sem nézett rám.
-Ne bámuld már ennyire!
-Mi? Én? NEM, Liam én nem-néztem rájuk értetlenül, de Ők csak nevetni kezdtek..de jó, hogy ilyen viccesnek találtak.
És akkor végre rám nézett..csak bámultuk egymást hosszú igen hosszú percekig. Én személy szerint levegőt sem vettem, és semmire sem gondoltam...csak rá.
De az egyik pillanatban bevillant a csók..és akaratom ellenére is végig szántottam a nyelvemmel a számon, mire Ő elmosolyodott.

/Louis/

Nagyon bántott, hogy így reagált..amikor én tényleg véletlen csókoltam meg...na jó nem véletlen...
Soha nem gondolkoztam még azon, hogy megcsókoljam  vagy bármilyen testi kapcsolat legyen köztünk, de ezek után nem tudom, hogy mit gondoljak...

Tudtam, hogy folyamatosan engem néz. Nem merek rá nézni, nem merek a szemébe nézni..de egyszer kénytelen leszek...
A tekintetünk találkozott és a gyönyörű zöld szemével szinte turkált az agyamban. Tudtam, hogy Ő is arra a csókra gondol és bár meglepetten ért az, hogy megnyalta a száját, tudván, hogy mi jár az agyában...elmosolyodtam.
-Ennyire ne bámuld! Mi történt a klotyóban?-kérdezte Zayn miközben jó ízűen falatozta a szendvicsét.
-Csak összevesztünk-kamuztam.
-Aha..vagy épp csókolóztatok..-felállt és kivitte a tálcáját. Na ezt meg honnan tudja?
-Zayn vár meg!-szaladtam utána de pechemre Harry-be ütköztem-Izéé..bocs
-Louis...-kezdett bele.
-Harry ne haragudj én ... nem akartalak megcsókolni-súgtam a mondat utolsó felét.
-Nem haragszom-válaszolta és Liam-ék után ment.

Szóval nem haragszik...ez jó jel ... vagy nem?

-Hé Zayn!-szólítottam meg a falnál cigiző srácot, aki azonnal megdobott pár szálal.
-Honnan tudsz a csókról?
-Titok!-válaszolta és eltaposta a cigijét.
-Zayn, mondd el-kiabáltam rá, de pont rosszkor mert a cigi füstöt letüdőztem és baromira köhögni kezdtem..
-Csak láttam-rántotta meg a vállát és újra rágyújtott.
-Okéé...-bólintottam- hé Haz nem kérsz egyet?-nyújtottam Harry felé a cigit amikor erre jöttek.
-Én izéé... már nem dohányzok-vakargatta a tarkóját. Ezt most komolyan mondta? 12 éves korunk óta szívunk... és képes most leállni.
-Én kérek-nyúlt Niall a cigi után, de Liam rácsapott a kezére.
-Meg ne próbáld szőke!
-De Liam, nem vagy az apám!-kezdett hisztizni Niall.
-Dehogynem ! Hi I'm DADDY LIAM-röhögött közben pedig rázta a seggét.
-Na jól van ti lütyők, menjünk haza-fogta karon a két srácot és elindultak.-Szia Lou
-Szia Haz-köszöntem vissza és eltapostam a cigimet-Zayn szerinted Harry már jó fiú?
-Nem tudom...lehet. Egy biztos már nem cigizik és ha jól tudom egy ideje nem volt semmi balhéja-bólogatott nagy bőszen-Na de lépek, még találkozok egy két emberrel.
-Oké csá-köszöntem és én is haza indultam.
Egész úton azon gondolkoztam, hogy mi lett volna ha Zayn nem jön ebbe az iskolába, vajon ugyanúgy telne ez az év is mint a többi? De Zayn már itt van és Harry már nincs velem... már nem rossz fiú... talán soha nem is akart az lenni. Lehet, hogy én kényszerítettem?
Minden vágyam az, hogy újra Harry-vel legyek és újra hülyeségeket csináljunk..úgy mint régen. Csak vele akarok lenni !!

Valahogy újra rossz fiúnak kellene lenni-e... na de hogyan?

Régen...




8 megjegyzés:

  1. Siess,mert megöllek :)) Olyan édes lett a rész,mint a többi :$$ Imádlak és könyörgöm,hogy folytasd gyorsan egy hisszabb résszel :)) :D <33

    VálaszTörlés
  2. Wííííííí új rész! *-* Nem baj,hogy rövid,gondolom lesz majd hosszabb is ;) Annyira...annyira...annyira ariiiii! Imádunk és falra mászhatsz már tőle,de siess! <3 :D <3

    VálaszTörlés
  3. Légyszííves most hozd az újaaat nekiznooozzz *-*

    VálaszTörlés
  4. Most találtam a blogod és nagyon imádom!!Hamar hozd a kövit!♥♥ :D

    VálaszTörlés
  5. ááááá új rész most néztem meg h van-e rész ééééééééés vaaaaaaaaaan :D <3 Imádom hozd a kövit gyorsan :))

    VálaszTörlés
  6. kedvenc részem benne mikor Hazza meg nyalja a száját ...ohhhh...az olyan cukiiii.....Hamar kérem a kövi részt :D és nehogyd el vágd megint az ujjad :D

    VálaszTörlés
  7. Igaz még csak most leltem rá :) de már nagyon imádooom *-*♥

    VálaszTörlés
  8. beleszerettem az irasaidba.
    csak igy tovabb :3 xx

    VálaszTörlés