2013. március 16., szombat

I need You - 7 rész

Sziiiiasztoook !!!! Bocsánat a rengeteg késésért ... de ha az ember szerelmes...
Lenne egy fontos kérdésem !! Szerintetek folytassam a blogot ?
Jó olvasást :)

xxEvön

----------------------------------------------------------------------------------

/Louis/

Haz állandóan rinyált mint valami kislány, kezdett az agyamra menni! De ez tényleg nem volt benne a pakliba...
-Anya ki fog nyírni, a mama utálni fog, Gemma megkapja a cuccaimat-szinte már sírt. oké oké az értem, hogy idegességében minden hülyeséget összehord.. de nem hiszem, hogy Gemmának pont fiú cuccok kellenének..
-Kussolj már ! Mióta vagy ilyen nyámnyila?-ráztam meg a vállánál fogva.
-Lou, ki kell innen jutnom! Kérlek segíts!-egy könnycseppet véltem felfedezni a szeme sarkában. Ez most komolyan sír?
-Engem nem érdekel, akár ha kell itt halok meg-rántottam vállat és lesöpörtem a pad másik végéről a port, és rátettem a lábam.
-Na ide figyelj te seggfej!-markolta meg a pólómat-Vagy segítesz innen kijutni, vagy szarrá verlek! Választhatsz.
-Hm.., hogy te milyen szexi vagy amikor mérges vagy-mosolyodtam el Harry dühös arcán.
-Pöcs vagy Tomlinson, egy jó nagy pöcs-rázta a fejét, aztán elkezdett valamit nagyon keresni.
-Áhháá-kiáltott fel és leporolta a kezében tartott tárgyat.
-Mire készülsz?-léptem mögé. Egy kicsit kezdett megijeszteni.
.Megszökök, jössz velem?-húzta föl a szemöldökét. Bólintottam egy aprót. Ekkor keze egy hatalmasat lendült és bevágta az ablakot. A riasztó persze azonnal beindult, és a szirénázó rendőr autók már úton voltak. Ilyenkor szidtam a k* eget, hogy a suli közel van a kapitánysághoz.
-Fuss Louis, fuss-kiabált Hazza, és egy könnyed mozdulattal átugrotta a kerítést. Pontosan olyan volt mint régen. Az én kicsi rossz fiúm...úgy hiányzott ..-Louis!-kiabált, de a lában szinte földbe gyökerezett-Te jó ég! Itt vannak a zsaruk! Louis, a k* életbe gyere!-felocsúdtam az emlékeimből, és én is átugrottam.
Hirtelen egy éles fény szakította meg a látásomat..
-Larry Stylinson, ti puhány pöcsök-kapcsolta ki a lámpát. Pislogtam még egy-kettőt, és megláttam Brian-t. A világ legjobb rendőrét..vagyis szerünk az. Minket mindig kimentett a bajból, neki köszönhetjük, hogy most nem a sitten rohadunk.
-Én is szeretlek Brian-törölgette a nemlétező könnyeket a szeméből Hazza, majd átölelte Brian-t.

"megtaláltad őket?"-hallatszott az adóvevőn.
-Bocs srácok, protokol-rántott vállat. Megfogta a készüléket és leadta a drótot, hogy itt vagyunk-Na húzzatok...Aztán csak okosan
-Kösz, úgy lesz-bólintottunk, és futásnak eredtünk.
Vagy három szirénázó rendőr autó  és kb. négy motoros 'kergetett' minket. Semmi kétség ha rólunk van szó a rendőrök mindent bevetnek.
Bemenekültünk az erdőbe, ahol Harry-t sikeresen elveszítettem....

/Harry/

-Louis, hol a picsában vagy?-szólongattam az előbb említett fiút.
-Haz?-kérdezte suttogva, mire én befogtam a száját és magamhoz rántottam-Cssss...
-A frászt hozod rám-lépett egyet hátra. És mondhatom megint ügyeskedett.. mivel sikeresen megcsúszott és magával rántott. Csak gurultunk és gurultunk...míg végül a sárban nem kötöttünk ki.
-A hajam-tapogatta Louis.
-Még mindig szexi-mosolyogtam rá-Na de gyere, mert még mindig keresnek.-Fel álltunk és szó szerint hazáig futottunk. Louis azonban a ház előtt megtorpant-Mi a baj?
-Nem hiszem, hogy bemehetek-csóválta a fejét.
-Ugyan Louis. Ez a te otthonod is. Mindig is az volt, és az is marad. Szóval bejöhetnél-öleltem magamhoz, egy percig tétovázott majd vissza ölelt-Már csak azért is mert itt vannak még a zsaruk.
Az ajtóhoz sétáltam, hogy kinyissam, de az a vacak már megint beragadt...
-Megint beragadt, a fenébe-rángattam a kilincset.
-Ugorj neki-nevetett fel Louis. Nem is tudta, hogy milyen tökéletes ötletet adott. Abban a percben teljes erőmből nekirohantam az ajtónak, ami ki is nyílt. Persze a gravitációval nem számoltam, így szépen hátra estem, az épp beigyekvő Louis meg rám.
Az arca vészesen közel volt. A szeme most sokkal jobban ragyogott, és a szája...istenem a szája..olyan kívánatos volt..

Egy picit megmozdította a csípőét, és  az ágyéka tökéletesen az enyémhez nyomódott. A szívem vad vágtába  kezdett, a lélegzetem pedig szinte elállt. Nem tudtam ellene semmit tenni.. teljesen beindított!
De basszus én nem vagyok meleg! Én teljes mértékben HETERÓ vagyok. Ó istenem de Louis közelsége, érintése, kezdett bennem kételyeket kelteni...
-Harry-kezével megragadta a tarkómat és közelebb húzott magához. Kezemmel gyengéden végig simítottam az arcán.
Szánk egyre közelebb került egymáshoz, azonnal meg akartam csókolni.. nem érdekel senki véleménye! Louis csókját akarom!

-Harold!-lépkedett be az előszobába a nagyi.
Hirtelen szétrebbentünk, és felálltunk.
Most nem tudom, hogy hálát adjak az égnek, hogy nem történt meg a csók... vagy inkább szidjam...


8 megjegyzés:

  1. Jujj szerelmes? :) Sok sikert! Ez a rész.....ahhw
    Nagyon jó! <3 a kérdésre pedig : ABBA NE MERD HAGYNI NEKEM AKKOR SEM HA CSAK HAVONTA LESZ RÉSZ MERT FELKERESLEK! :) normálisan csak annyit szretnék mondani, hogy fejezd be létszi, mert úgy lesz szép és kerek :)

    VálaszTörlés
  2. Juuuuuuuuj nagyon jó! Kérlek ne hagyd abba, ne hagyj minket így. Nem baj az sem, hogyha nagyon későm tudsz írni, csak írj! Ne hagyj kétségek között:) és mégegyszer, nagyon jó:D

    VálaszTörlés
  3. *_____________________________________*
    NE MERÉSZELD ABBAHAGYNI ÉS HAMAR KÖVIT:3333

    VálaszTörlés
  4. NEHOGY ABBA HAGYD MERT MEGVERLEK..nagyon jó lett :)) SIess s kövivel <333333333333 SZERETÜNK *-*

    VálaszTörlés
  5. Sziia, most találtam rá a blogodra, igazából barátnõm ajánlotta, és nagyon tetszik!! :)) Nagyon jól írsz, és kérlek ne hagyd abba!! ;)

    VálaszTörlés
  6. Imádom remélem h meg lesz az a nagy CSÓK..és nagyi nem teszi tönkre a csodás pillanatot :D kövííííííít de hamar :)

    VálaszTörlés
  7. IMÁDOOOOM ♥♥♥ KÖVIIIIIIIIIIIIIIIIT

    VálaszTörlés
  8. Szia! Vár rád egy kis meglepetés:ppp
    http://directioners-page.blogspot.hu/

    VálaszTörlés