2013. március 10., vasárnap

I need You - 6 rész

Hellóó !! Nem is tudjátok, hogy mennyire szeretlek titeket :)) Először azt hittem, hogy senki  nem fogja olvasni..erre tessék...még komikat is kapok :)) Nagyon de nagyon köszönöm :))
Na hát ez a rész elég gagyira sikeredett... de nagyon elfoglalt vagyok... most kezdtem el a barátnőmmel táncolni..és az szinte minden időmet betölti.. na de azért megpróbálok írni :) És bocsi a késésért :)

Jó olvasást :)
xx Evön

---------------------------------------------------------------------------------

/Harry/

-Sziasztok-köszöntem anyáéknak amikor beléptem a konyhába.
-Szia kicsim-nyomott egy puszit az arcomra, amit most kivételesen nem töröltem le-Milyen napod volt?
-Átlagos-legyintettem-Felmegyek tanulni
-Rendben kicsim-mosolygott anya.
Ahogy beértem a szobámba az első dolgom az volt, hogy fel mentem Twitter-re.....
Már vagy két órája nézegettem az állapot frissítéseket, de semmi izgalmas nem volt, ezért lementem.
-Harry!-jött be a szobámba Gemma-Ma jönnek a nagyiék vacsorára.
-Jaj ne már !! Most megint azt fogom hallgatni, hogy 'Kisfiam mikor lesz már barátnőd?' meg.. 'Vágasd már le a loboncodat'.
-Oh azok a csodálatos fürtök-nevetett fel gúnyosan Gemma és beletúrt a hajamba.. ezt csak Louis teheti meg..
-Ne nyúlkálj a hajamhoz-toltam el a kezét-Este mikor jönnek?
-9-válaszolta és kiment. Egy biztos! Hosszú esténk lesz.

/Louis/

Még igazán semmi ötletem nem volt, hogy hogyan érhetném el, hogy Harry újra  rossz fiú legyen... de az iskolának biztos köze lesz hozzá.. nem véletlenül vagyok itt Zayn-el...

-Mi lenne ha felgyújtanánk a füvet?-kérdeztem Zayn-től.
-Miért tennénk?-nézett értetlenül.
-Zayn ! Figyelsz te egyáltalán rám?-Harry-t valahogy bajba akarom keverni.
-Oké ha ezt akarod... de engem hagyj ki belőle-kiabált velem-Jó tervezgetést-kacsintott és elment.
Na szuper, hogy a francba csináljam ezt egyedül ? Szegény Hazza nem is tudja, hogy mekkora bajba fog kerülni..

Elhelyeztem a benzint és a gyufákat. Már csak értesítenem kell Harry-t, na meg a Dirit...
Előhalásztam a zsebemből a telefonomat és mindkettőnek dobtam egy SMS-t. Már csak a csodára kell várni...

/Harry/

Felvettem egy fekete farmert és egy kék kockás inget, alá meg egy fehér pólót. Már készen voltam amikor kaptam egy SMS-t Louis-tól.

'Hazza gyere gyorsan a sulihoz...BAJ VAN!!'
xxLouis

Persze most mentsem meg az irháját, pont akkor amikor jön a nagyi.. remek öltözhetek át...
-Kicsim, mindjárt itt vannak a nagyiék-kopogott be a szobámba anya.
-Anya..izéé..el kell mennem-hadartam el gyorsan. Látni az arcán a csalódottságot, fizikai fájdalmat okozott. De ott van Louis...aki nagy bajban van... nem kérdés, hogy kit választok..-Tudom, hogy mindjárt jönnek, de anya csak fél óráról lenne szó.
-Rendben ha ilyen fontos-sóhajtott anya és egy puszit nyomott a homlokomra-Vigyázz magadra!
Bólintottam és már szaladtam is ki a ház elé. Pechemre pont akkor parkolt le a nagyiék kocsija.
-Szia mama-öleltem meg amikor kiszállt-Papa mennem kell, de nem sokára itt leszek.

Szerencse, hogy az iskola 15 percre van a házunktól.. de amikor oda értem csak lángokat láttam...Louis-t persze sehol.. jellemző!
-Louis? Louis? -szólogattam, de válasz nem jött-Louis William Tomlinson azonnal told ide seggedet!-most már ordibáltam.
-Héé!! Így csak a nagyanyám szokott szólítani-bújt elő a bokor mögül.
-Mi a franc ez itt?-mutattam a lángoló fűre-Mire készülsz?
Már ideje sem volt megszólalni mert a hátunk mögül egy bosszús vagy inkább ijedt hang rikácsolt.
-Maguk meg mi a fészkesz fenét csináltak?-ordítozott a diri-Ti átkozottak, ti... ti..felgyújtottátok a füvet?!
-Mi ? Én? Én soha!-mentegetőztem, de rápillantottam Louis-ra aki arcán egy nagyon sunyi mosoly ült. Minden tiszta lett számomra. Direkt csinálta. Már megint bajba keveredtem miatta.
-Jöjjenek velem! Most!-ordított ránk és karon ragadt mindkettőnket.
-De a fű?-néztem az egykor még zölden virító pázsitra.
-Azt majd én elintézem-legyintett és bevitt minket az iskolába.
Az iskola pincéjébe vezetett minket...az egyik régi terembe...
-Mit csinálunk itt?-kérdezte Louis és ráült egy régi rozoga padra.
-ELZÁRÁS!!-üvöltött, és ránk csapta az ajtót. Ha jól hallottam még be is zárta...
Nagyszerű!! Most hogyan fogunk innen kijutni? Anya tuti meg fog ölni...








8 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett!Imádom!!Hamar a kövit!! :D♥♥

    VálaszTörlés
  2. Ha már ennit váradtál és kiszúrod a szemünk egy ilyen rövid résszel...ccc...Gyorsan köviiit <33 Imádtam :$$$ <33

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy imádod :DD nem akartam kiszúrni... csak hát ennyire telt tőlem.. :D
      Na de lényeg, hogy imádod :D ♥

      Törlés
  3. Gagyi? Gagyi?! Hogy lenne már az :D Inkább zseniális! Nagyon jó! <3 Lou meg olyan kis...:)
    Ui.: éljen, élsz még :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Óóóó a bókok :DD Köszönöm :) :) Ömm igen még élek :D bár a táncpróbák rokkanttá tesznek :'D na de sebaj, túlélem :D ♥

      Törlés
  4. ÓÓÓÓÓÓÓóóóóóóó hát ezt Imáááááááááádom :D végre be zárták őket legalább ketten lesznek :D kövit :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jó lett ! Imádom ♥♥ siess

    VálaszTörlés