2013. április 29., hétfő

I need You - 12 rész

Helló :) Íme egy újabb rész :) Szenvedés és perverzség tükrözi :)) Köszönöm a kommenteket és az új feliratkozókat :) Mostantól lehet névtelenül is komizni :)

Jó Olvasást!
xxEvön



-----------------------------------------------------------------------


/Louis/

Én csak meg akartam nézni, hogy mi van Niall-el, bűntudatom volt...
Megsemmisülve csaptam be az ajtót. Hogy tehette ezt velem? Ő maga mondta, hogy nem meleg, erre tessék itt smárol Niall-el. Könnyekkel küszködve csúsztam le a kőre. 
-Miért teszed ezt velem?-ordítottam el magam, és most először életemben nem érdekel, hogy ki látja vagy ki hallja, de zokogni kezdtem. Zokogtam a "legjobb barátom" miatt. Abban a percekben nem érdekelt semmi, Ő se, csak zokogtam,pedig már 13 éve nem sírtam, és csak ennyi kellett hozzá...
Felálltam, letöröltem a könnyeimet és futásnak eredtem, nem érdekelt az sem, hogy kin gázolok át, csak kellett valaki. Meg akadt a szemem a folyosó végén lévő fiún, hirtelen megragadtam a kezét és magam után kezdtem húzni.
-Louis mit csinálsz?-nézett értetlenül
-Zayn, akarlak!-jelentettem ki, és a fiú wc felé böktem.
-Biztos? Most? izéé-nem hagytam ellenkezni, csak behúztam az egyik fülkébe.
Meg sem vártam, hogy becsukja az ajtót, egyből neki estem. Óvatosan belé csúsztam és átadtam magam az élvezetnek...


/Harry/

Csak bámultam az ajtót, amit Louis pár perc-el ezelőtt becsapott. Tudom, hogy oltári nagy hülyeséget csináltam. Bár megtudnám magyarázni, hogy miért tettem....
Vissza fordultam Niall-hez aki csak a földet pásztázta szemével, és aligha vett levegőt.
-S..sajnálom-nyögte ki percekkel később-Én csak... nem tudom...
Nem akartam kellemetlen helyzetbe hozni... már így is megvolt. Megcsókoltam, Ő meg hagyta... na most ez hogy van???
Kimentem a nővérszobából és Louis után indultam, csak egy baj volt... nem tudtam, hogy merre ment.
Végig futottam az összes létező helyiségen, de természetesen Louis sehol sem volt. Talán haza mehetett...
-Hé, Greg!  Nem láttad Louis-t?-szólítottam le az egyik osztálytársunkat.
-Az új épület felé rohant-mutatott az ajtóra ahova hatalmas betűkkel volt írva : 2-es szárny. BELÉPNI TILOS !!
Ez jellemző Louis-ra, ami tilos azt mindig megszegi...
Kinyitottam az ajtót, de mielőtt beléptem volna, körbenéztem, hogy nem-e jön tanár.
A folyosó végéből halk nyögések hallatszottak, természetesen azonnal a hang irányába indultam. Minden lépésemnél a hangok erősödtek, végül pedig oda értem. Egy férfi mosdóval találtam szembe magamat, onnan jöttek a hangok. Vettem egy mély levegőt és benyitottam, csak remélni tudtam, hogy nem Louis van oda bent. Nem láttam senkit, csak a hangokat hallottam.
-oh Louis-mordult fel egy férfihang-gyerünk!-nem tudnám megmagyarázni, hogy abban a pillanatban mit éreztem, de szinte mardosott. Nem kellett látnom ahhoz a másik fiút,hogy tudjam ki az... már csak a hangjából rájöttem, Zayn. Zayn volt vele.
Egy könnycsepp csordult ki a szememből, amit azonnal le is töröltem, bármennyire is sírhatnékom volt.
Egy hangos ajtócsapódással távoztam a mosdóból. Még is mit képzelt Louis? Ez... ez most neki jó? Amilyen jól kezdődött az első nap reggele..most olyan jó szar. Utálom ezt az évet!! Minek kellett ide Zayn?

/Louis/

-Bazd meg ez mi volt?-kaptam fel a fejemet a hangos ajtócsapódásra.
-Biztos a takarító-vont vállat Zayn. Gyorsan felhúztam a gatyámat és összeszedtem a cuccaimat.
-Mikor csinálunk még ilyet?-fogta meg a kezemet Zayn.
-Egyszer biztosan..-nevettem fel cinikusan és kimentem.
Az órák aránylag gyorsan teltek. Egyszer sem találkoztam Harry-vel, viszont annál többször Niall-el. Állandóan magában motyogott valamit... ijesztő volt.
Miközben Niall-t figyeltem, valaki elrohant mellettem. Megfordultam és utána siettem.
-Várj meg!-kiáltottam-Állj már meg! Mi bajod van?-ragadtam meg a karjánál fogva és magamhoz húztam.
-Mi a francot akarsz?-kérdezte flegmán.
-Miért nézel levegőnek? Harry mi bajod?
-Te, te vagy a bajom! Remélem jó volt a hancur Zayn-el-sziszegte a fogai közt. Ahogy befejezte a mondatát én lefagytam. Automatikusan engedtem el a kezét és hajtottam le a fejemet. Harry volt az aki becsapta az ajtót... és és... hallott mindent.
-Harry én...-kezdtem bele, de nem várta meg míg befejezem.
-Ebből nem tudod magad kimagyarázni, hallottam-sarkon fordult és elment. Lehet, hogy most sétál ki életem szerelme az életemből, én meg hagyom... ELCSESZTEM !!
Bár vissza tudnám forgatni az időt az első napra. Esküszöm mindent máshogy csinálnék. Nem akarnám megismerni Zayn-t és akkor Harry velem lenne....
Vissza akarom kapni a régi életemet !!!

OMG ;)


15 megjegyzés:

  1. Gyorsan kövite,mert meghalokl :OO Mág perverzséget :$$$$ Tökéletes <3 Csak legyenek hoszabbak kérlek :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Meg ne halj !! Igyekszem :)) ♥ Megpróbálok hosszabbakat írni de nagyon nincs időm :((

      Törlés
  2. Válaszok
    1. Én meg tégeeed imádlak :)) ♥ Ma lesz új rész

      Törlés
  3. Ááááááááááááááááá*---------* Perverzséget még!<3 xx

    VálaszTörlés
  4. Igen jó lett ez a rész ....imádom!!!! <3 csak lehetnének hosszabb részek :/ EZ NEKED PERVERZSÉG?????!!!! :O lehetne sokkal többet :P csak így tovább a részekkel,hama kövit *--* (és a kezednek jobbulást ha még el van törve):*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lesznek majd hosszabb részek ígérem, csak nagyon kevés időm van :// És és... nagyon nagy perverzséget tervezek a végére... csak várd ki :)) ♥

      Törlés
  5. Szia:) Mikor lesz új rész?*------------* Imádom a blogodat és téged is nagyon*---* Perfect *-* Ennyi;) :) <3 x

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziia :)) Mára terveztem az új részt. Én is nagyon imáádlak ♥♥

      Törlés
  6. Hánykorl esz kövi?*w*

    VálaszTörlés