2013. április 2., kedd

I need You - 9 rész

Helló :) Nagyon de nagyon köszönöm a 19 feliratkozót, és a 3650 megtekintést :) És külön köszönöm azoknak akik komiznak :) Nagyon jól esik... komolyan, olyan boldoggá tesztek :) És sajnálom, de ez a rész elég rövidke lett :(
És ezúton szeretnék UTÓLAG is boldog NYUSZIIT kívánni :)
xxEvön

--------------------------------------------------------------------------



/Harry/

Másnap a suliban egész nap kerültem Louis-t. De ha belé botlottam csak kajánul vigyorgott. Bujkálni kezdtem előle.
-Ki elől bujkálsz? -csapott a vállamra Liam, ijedtemben hátra ugrottam és Niall-re estem.
-Szállj le rólam te kis víziló-nevetett fel Niall és legördített magáról.
-Bocsi-öletem át-Ahhoz képest, hogy én vagyok a víziló, te mégis többet eszel-Niall már épp szólásra nyitotta a száját, de Liam megelőzte.
-Vissza az eredeti témához. Ki elől bujkálsz?-kerestünk egy üres termet és leültünk beszélgetni.
-Louis, Louis elől bujkálok-suttogtam, mert féltem, hogy a közelben van.
-Miért is?-nézett értetlenül Niall.
-Mert..mert..rám mászott-a fiúkat valahogy nem lepte meg. Oké, tény és való. Louis-nak szinte mindenki megvolt a suliban..
-És?-húzták föl egyszerre a szemöldöküket. Ellenkező esetben ezen nevetnék, de ez most nem olyan alkalom.
-Nem álltam ellen-csuklott el a hangom.
-Az a rohadt köcsög!-csattant fel Niall. Még káromkodott egy kicsit, és kirohant.
-Ennek meg mi baja?-néztem utána.
-Szerelmes-rántott vállat.
-Liam őszintén, most mit csináljak?
-Harry, lefeküdtetek?-okééé... Liam vajon miről beszélhet? Két pasi egymással? Totálisan lehetetlen.
-Mi? Mi bajod?-nevettem fel kínomban.
-Tudod, játszottatok seggbe.. -feltettem a kezemet, hogy ne folytassa... tudom mire akar kilyukadni. De én Louis-nak soha nem dugnám be oda! Gusztustalan!
-Nem!-kiáltottam fel-Soha! De te meg honnan tudsz ilyen dolgokat?-igen valóban meglepett Liam tájékozottsága.
-Élet tapasztalat...-felállt és kiment a teremből. én meg utána.
-Szóval te már voltál fiúval?
-Igen, de nem nagy durranás...elmentem és kész..-rántott vállat, mintha ez az egész dolog normális lenne. Mert nagyon nem az...
-Milyen volt? Úgy értem fájt?-bombáztam szegényt indiszkrét kérdésekkel.
-Ha te dugod be neki akkor nem-rázta meg a fejét-De ha neked..akkor szétszakadsz-vajon neki melyik volt?-De az utóbbinál, előbb vagy utóbb már élvezni fogod a dolgot.
-Azta!-nyögtem fel- Akkor te meleg vagy?
-Nem, dehogy!-nevette el magát-Heteró. Egyszer próbáltam ki, de inkább maradtam a lányoknál..ők több mindent nyújtanak-csapott a vállamra és leült a helyére.
-Szerintem is-nevettem el én is magamat. Pedig legbelül égetett a kíváncsiság, hogy milyen lehet fiúval... milyen lehet Lou-val.
Lassan a többiek is bejöttek a terembe, és besétált Louis is ... egyenesen hozzám sétált.
-Szia szépség-túrt bele a hajamba, mire halványan elmosolyodtam.
-Szia Louis-ült le mellém Niall. Hangjában enyhe düht véltem felfedezni.-Becsöngettem Tomlinson, ha nem látnád-Louis elvette a kezét és szó nélkül hátrasétált.
-Na gyerekek, nyissátok ki a könyveket-csapta le az asztalra a könyveket a tanár. Egy újabb matekóra.
Már az óra fele bőven eltelt, és Niall még mindig nem evett egy falatot sem, helyette idegesen dobolt a térdén . Hozzá értem a kezéhez, mire ijedten felkapta a fejét. 
-Mi a baj?-néztem rá aggódva. Hisz még is csak a barátom.. és kezd megrémíteni.
-Semmi-szorította meg a kezemet. Beharapta a száját és lehunyta a szemét. Erősen koncentrált valamire. El akartam húzni a kezemet de Ő nem engedte.

/Louis/

Mi a fasz? Ezek egymás kezét fogják? Azt hiszem értek mindent. A kis szöszi szerelmes Harry-be. De az én kezemről tuti nem fogja lecsapni!
-Niall meleg-súgtam oda Zayn-ek, aki oda nézett és elkezdett vigyorogni.
-Tudom. És ha jól látom Harry-re pályázik.. vagy már megszerezte. 
Ha Harry így játszik akkor én is. Azt hiszi féltékennyé tesz Niall-el? Ugyan.. Előbb féltékeny lesz Ő Zayn-re mint én a szöszire. 
-Szerencse, hogy nem rád-kacsintottam Zayn-re és kezemet végigvezettem a combján.

Húzós játszma lesz!


Édesek !!

13 megjegyzés:

  1. Naneee :D Ezvalamiiszonyatjó:$ Mikor hozod a kövit?:D

    VálaszTörlés
  2. szia nagyon jó lett *-----------*köviiit♥♥ am nézd meg a blogomat az első díjamnál vár valami rád : http://thehauntedhouse-magyar.blogspot.hu/ :DDD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :) Köszönöm és KÖSZÖNÖM :)) Nagyon boldog lettem :)) áááá !!!

      Törlés
  3. Wuhhuu *o* már vártam*-* NAGYON JÓ LETT:333333333

    VálaszTörlés
  4. Bahaloook *-* A Zouis <3 Ahhw <3 *-* Siess a kövivel :$ Mikorra hozod? :oo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen Zouis...de lesznek még furcsaságok... :D Sietek...péntekre már itt lesz :) ♥

      Törlés
    2. Vár egy díj a blogomon :) Katt : http://szerelemesteigrisek.blogspot.hu/

      Törlés
  5. Mondjuk most hogy kaptál díjat,ennek örömére hozhatnál egyet...vagy hármat *-*

    VálaszTörlés
  6. Alaposan meglepődtem! :D nagyon jóóó *-* Várom, hogy mit hoznak ezek őssze :)

    VálaszTörlés
  7. imádom na arra kíváncsi leszek h mi lesz :D köviit de hamar :))

    VálaszTörlés
  8. Először is IMÁDOM!!!!!!! <3
    Másodszor NAGYON HAMAR hozd a kövit!!!!! <3
    Harmadszor nagyon fontos lenne, hogy ehhez a két bloghoz sokat komizzatok, mert nem akarják az írók folytatni: http://dontyouunderstand.blogspot.hu/ (Niam-es)
    http://larrydarkkillers.blogspot.hu/2013/03/szunet.html (a dark Larry verziója)

    Puszi: Niki <3

    VálaszTörlés